29-08-2008, 11:31 PM
|
Jaeger-LeCoultre
|
|
30-08-2008, 07:04 AM
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
31-08-2008, 04:08 PM
Claus Larsen Skrev:....Der skal en Jaeger-LeCoultre i samlingen og gerne en Master Compressor.... Som alternativ kunne et det også være den helt uskyldigt udseende Master Control - ingen dikkedarer og fiksfakserier, bare et helt clean ur, som ikke vækker opsigt... med mindre en kender kaster et blik på armen. ![]()
When you wear a JLC, no one doubts it’s real... When you wear a Rolex, everyone doubts it’s real.
31-08-2008, 06:14 PM
Meget flot og lækker ur.
Jeg har selv haft et Med venlig hilsen
31-08-2008, 10:39 PM
31-08-2008, 10:59 PM
01-09-2008, 06:50 AM
Claus jeg er vild med dit VC Overseas Chrono
Med venlig hilsen
01-09-2008, 07:32 AM
Kan kun anbefale et compressor, min egen dualtime er et suverænt rejse-ur, som sagtens tåler lidt trekking og vandsport etc.
Mvh Thomas You never actually own a Patek Philippe.
You merely take care of it for the next generation
01-09-2008, 08:57 AM
AP er sidste led i evolusionen så den kommer til sidst Claus
Jeg er rigtig glad for JLC og den måde de kører "butikken" på. Jeg har haft flere forskellige Comressor modeller, men de har aldrig rigtig fået så meger tid på armen og er blevet solgt igen. Tror det ligger i det "travle" skive design. Så prøv uret på armen inden du bestemmer dig. Jeg er enig med Claus. Det er for kedeligt at låse sig fast på et enkelt mærke og der skal være plads til variation. Både Rolex men da også lidt vintage /Mads
01-09-2008, 10:42 AM
Jeg har en memovox på vej - den skulle komme til nov/dec (såfremt JLC kan få den færdig...) så jeg går og glæder mig til vinter!
Jeg er ret vild med JLC og deres compressorlinie - pas dog på med den der 46mm world chrono. På ret mange af de første modeller har der været problemer med chronofunktionen så sådan en ville jeg passe på med 2. hand eller hos en grey forhandler. De har vist nok udskiftet en "dims" i de nyere værker og udskifter løbende på de gl. når de kommer til service (eller retur på garantien). Sjovt nok har jeg ikke hørt om problemer med chronoværket i udgaven uden "world" (den alm. compressor)... God jagt! |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)