24-08-2008, 03:03 PM
Nej, den er slået helt fra tror jeg!!!
|
Simpel urholder (ligesom dem i butikkerne), hvor og pris?
|
|
24-08-2008, 03:03 PM
Nej, den er slået helt fra tror jeg!!!
24-08-2008, 03:21 PM
så må vi godt bruge trådene til at snakke Privat....
Har du det godt Benny? vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
24-08-2008, 04:08 PM
Du ku også godt ha spurgt til mig og min hund Per - kom så nu tager vi chancen for at snakke privat her
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
24-08-2008, 04:50 PM
Haha hvor hyggeligt.
Det kan ske at Jan syntes her manglede lidt mere hyggesnak. Benny, jeg har sendt dig en mail. Men det haster ikke, at du svarer. Jeg ser nok ikke min mail før sent i aften eller i morgen.
24-08-2008, 05:37 PM
hannover_dk Skrev:Du ku også godt ha spurgt til mig og min hund Per - kom så nu tager vi chancen for at snakke privat her Jammen John jeg var sikker på du havde det godt - du ved "Gode mennesker har det altid godt" - Det var mere Benny jeg var bekymret for - nu han er begyndt at give formuer ud til ikke Vintage Rolexer - det er da et skråplan! vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
24-08-2008, 06:27 PM
Baun Skrev:Det var mere Benny jeg var bekymret for - nu han er begyndt at give formuer ud til ikke Vintage Rolexer - det er da et skråplan!
24-08-2008, 07:56 PM
Hannover; kan du ikke sende mig en mail med din adresse på jakobeep [snabela] rollespiller.dk
Mvh. Jakob As time goes by...
24-08-2008, 08:45 PM
Baun Skrev:så må vi godt bruge trådene til at snakke Privat.... Jeg har det glimrende Per. Lidt for godt faktisk, så jeg starter en netrapning efter sommerens ædegilder imorgen! Der var engang det var sjovt at veje over 100, nu bliver det sgu en kamp at komme under igen I må hygge Jer på lørdag, der er jeg desværre indisponibel!
24-08-2008, 10:00 PM
Elbæk Skrev:Hannover; kan du ikke sende mig en mail med din adresse på jakobeep [snabela] rollespiller.dkJo da - gjort vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
24-08-2008, 10:56 PM
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|