Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Uret sælges for højeste bud og ikke som auktion. Hvis du/i har handlet hus/lejlighed de sidste 10 år har i sikkert været med i en bud runde. Om man kan li proceduren eller ej er en anden sag. Her får budgiverer ikke at vide hvad andre byder.
Der sælges massere af ure til højeste bud over og det bedste råd i denne situation som i så mange andre handler er at se varen før du betaler. Er uret ikke korrekt betales der ikke. Vil sælger ikke mødes hos en Rolex forhandler betales der ikke. Det er såre simpelt og unødvendigt med denne negative kritik før køber har set varen.
Mvh
Klaus
•
Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,348
TC Skrev:RETTET AF ADMIN
fedt du smider hans Adresse op.... nu må vi ikke håbe han får uheldig besøg...
smider du ikke også lige din egen Adresse op???
Beklager - naturligvist tankeløst af mig !!
Ikke at det skal tjene til undskyldning, men de oplysninger jeg lagde ind er offentligt tilgængelige for enhver andre steder på nettet.
•
Svar: 220
Tråde: 82
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Submersible Skrev:Håber at denne tråd bliver hurtigt slettet.
Tænk at smide andres adresser ud på dette forum. Rigtigt dårlig stil......
Og nogen synes endda det er fedt.........
Håber din konto bliver slettet........
Han bestemmer vel selv hvad han sælger et ur for - misundelse er en grim ting. Tænk hvor mange som sælger ure langt over købsprisen - der er mange som gør det. Så hvis man kan tjene på et ur, som alle vil have fat i, er det vel hans eget problem.
Kan ikke forstå I gider bruge tid på det.
Nu var det jo ment som en joke, med det var fedt.... jeg mener også det er rigtigt dårlig stil...
Torben
•
Nu kender jeg en del på dette forum også ved navn......
Så du mener jeg bare kan skrive deres adresser her, fordi der er noget som hedder kraks og de gule sider............
Nej den holder ikke.
Og tak til Jan fordi han fik rettet denne tåbelighed!!!!!!!!!!!!
Torben
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Jeg er ligeglad med om folk sælger deres ure over listepris. Det der irriterer mig lidt er når folk SELV afholder auktion på en alm. salgsside. Noget der iøvrigt strider imod de fleste salgssiders regler. Her skal prisen være fast. Dog er det ikke værre end at jeg bare holder mig væk for dise "pirat auktioner". Men dårlig stil i mine øjne...
/Mads
•
Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,348
Submersible Skrev:Nu kender jeg en del på dette forum også ved navn......
Så du mener jeg bare kan skrive deres adresser her, fordi der er noget som hedder kraks og de gule sider............
Som jeg allerede har sagt - beklager min tankeløshed !
Jeg kunne i øvrigt ikke drømme om, at lægge navn og adresse ud på personer som jeg blot kendte ved navn uden at de havde valgt at offentliggøre det - din sammenligning er ikke berettiget i mine øjne.
Hvad jeg blot påpegede var, at den pågældende i annoncen på dba selv har valgt at lægge oplysninger ud, som enhver med et minimum af anstrengelse selv kan slå op og derved få de angivne oplysninger.
Men jeg erkender - og beklager som sagt at have gjort det - at det naturligvis ikke nødvendigvis berettiger mig til at offentliggøre dem her.
Jeg kunne selvfølgelig blot have beskrevet, hvordan oplysningerne findes, således at evt. interesserede kunne checke, hvem det var de handler med på forhånd - men effekten af dette ville jo have været det samme.
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Ja ja fejl begås -og er rettet, og så er den ikke så meget længere synes jeg
Jeg synes ikke om formen med budrunder til ure (faktisk heller ikke helt til ejendomme - men slet ikke til ure) men det er jo op til de som er sultne nok efter uret, om de vil byde.
Derimod er der ikke tvivl om at man skal sørge for at få det verificeret 100% inden betaling - billedmaterialet er alt for ringe i forhold til prisen (skyldes jo nok at uret først bliver leveret August og måske ikke er leveret endnu), men det er jo en helt generel regel, og ikke specielt fordi der er noget ved sælger eller hans svar i DBA som giver mistanke. Generelt ville jeg altid verificere via forhandler til den pris - og det skriver sælger jo også vil ske når det leveres efter 2/9 - så den er han med på
Han har også selv bestemt at update bud 2 gange om dagen, så nu er det næsten en normal auktion.
Sælger ville nok få mere for uret via Ebay - men også der vil der være krav om langt bedre billeder og dokumentation - men vi kan jo håbe at vi kan komme til at kende prisen når/hvis handlen er gennemført - det er jo lidt sjovt at se om (eller snarere) at - Morgan nok har ret i at hypen er stor nok til at bære 100 K her i begyndelsen
vh
•