Svar: 588
Tråde: 108
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Den ville ikke være noget for mig.
Med venlig hilsen
Christian
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Finishen på deres ure er faktisk ganske fin når man får dem i hånden. Designet er i mine øjne hverken værre eller bedre end så meget andet.
Ikke noget jeg ville købe, men der er jo så maget andet jeg heller ikke gad eje.
/Mads
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Den er intet mindre end superfed, jeg har selv har haft en, som jeg var meget glad for, især detaljerne i gummi er fede, og så et ur der er vandtæt til 1000 meter uden drejelynette synes jeg er fedt, så absolut et ur jeg synes at du skal gå efter.
MVH Peter
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Ja du begynder at være på den Tukjær - meningerne deler vandet - jeg synes nemlig også den er flot - lækre detaljer i gummi og fin nok finish og den skiller sig ud fra mængden.
Rolex projektet kan godt ha prioritet - og respekt for det - men der er ikke noget galt med den her
vh
•
hannover_dk Skrev:Ja du begynder at være på den Tukjær - meningerne deler vandet - jeg synes nemlig også den er flot - lækre detaljer i gummi og fin nok finish og den skiller sig ud fra mængden.
Rolex projektet kan godt ha prioritet - og respekt for det - men der er ikke noget galt med den her
vh
Ja, det er godt at det er mig selv som afgør det.....
Jeg mener selv den er flot og speciel, og kunne sagtens finde på at købe den..... senere.....
Kun 2 ure til salg nu, 5 ure solgt indenfor de sidste par uger.... og pengene er brugt igen
Så i øvrigt Mühle Glashütte Rasmus oppe hos Peter..... fedt ur, men for dyr mener jeg..... (20k) Har dog set den på DBA til 8k, helt ny
•
Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Den er så grim at jeg ikke ville gå med den omend jeg fik den foræret. Det er min mening.
•