Hvad får man for 1091 kr.?
Det er virkelig meget ur for pengene. Hvor finder man ellers et nyt ur med automatik, safirglas og vandafvisende til 300 m? Finishen ser også fin ud. Måske kan man finde noget med kinesisk værk, men så foretrækker jeg til en hver tid et Miyota - selvfølgelig ikke noget horologisk mesterværk, men sædvanligvis pålidelige og præcise maskiner som bare kører og kører uden de store dikkedarer.

Tillykke med uret!
---
Tommy
Svar
Det kan nok ikke gøres meget bedre til prisen, tillykke med det DonW.

Thomas
Svar
Efter ét døgn brug, hvor jeg også har sovet med det på, kan jeg konstaterer at det holder tiden ganske pænt. +7 sek på 24 timer. Icon_e_biggrin
Svar
Har lige skiftet gummi-remmen ud med en læder-rem. Her er lidt billeder. Synes selv denne rem er pænere til uret end den originale. Icon_e_smile

İmage

İmage

İmage
Svar
DonWerner Skrev:Har lige skiftet gummi-remmen ud med en læder-rem. Her er lidt billeder. Synes selv denne rem er pænere til uret end den originale. Icon_e_smile

İmage

İmage

İmage

Rigtigt fedt ur til pengene!! - Er det kun Orsa i Canada der forhandler? underligt nok er deres website ikke helt up to speed - døde links mv.

Er uret virkeligt 45mm Ø. Det ser ikke så stort ud på dit håndled (men du har måske bare et monstrum-håndled?)
Svar
Uret er faktisk 46mm. Det er bare mit håndled der er ualmindeligt stort. Icon_e_smile
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)