Nopanic Skrev:Ja det kaldes at sætte sig ind i tingende, hvorfor skulle det skade at undersøge priser.???
Ja men det er jo bare at google efter uret og så kommer der jo en masse?
Med fare for at blive overfaldet, så (og ikke kun her) syntes jeg at tendensen er, at man gerne vil have mærkevare, man ønsker bare ikke at betale prisen. Man er klar til at bestille stort set alt, hjem fra den anden side af jorden, for at spare 250 kr. I mellemtiden lukker den lille lokale butik, fordi de ikke sælger noget, og den dag man lige skal bruge lidt akut hjælp, så mødes man af et "Butikken er lukket" skilt. Er det det vi ønsker?
Jeg er ikke Jyde, men har opdaget at, langt de fleste mærkevare butikker, kan man handle prisen ned.
Så når du beslutter dig for f.eks. et Omega 2254.50, så gå ned til den lokale ur pusher, og køb det der (eller hvor de findes) handel dig til en god pris, så kan du også komme ind og få råd og vejledning.
Det blev lidt lang, og jeg sigter ikke på nogen specielt. Jeg syntes bare man skal handle så lokalt som muligt, ellers ender det med at det kun er i København man kan købe varene!
Hilsen Henrik