11-05-2008, 09:15 AM
Jeg syntes bare det er en nydelse at se ind til værket, selvfølgelig hvis været vel og mærket er vær at se på...
|
junkers
|
|
11-05-2008, 09:15 AM
Jeg syntes bare det er en nydelse at se ind til værket, selvfølgelig hvis været vel og mærket er vær at se på...
11-08-2008, 01:37 PM
Jeg har købt et Zeppelin BlackLine dykkerur 7252M hos urtid.dk.
Det giver efter min mening fuld valuta for pengene. Et udmærket ETA værk og generelt en pæn forarbejdning, og så er det utroligt præcist (plus 1-2 sek pr dag, ja det synes jeg er præcist, men jeg er ikke ekspert Det er ikke et Rolex, men i forhold til prisen synes jeg bestemt det er godt. Der er kig ind til værket, synes det er ok, men jeg ved der er nogen der ikke bryder sig om det. Zeppelin laver en del andre modeller, der er fotos og beskrivelse hos urtid. Mvh. Thomas
13-08-2008, 02:50 AM
Hej
Den præcision er Rolex værdigt. MVH Peter
13-08-2008, 02:12 PM
Ja det har du ret i, ved siden af min Submariner LV ser det ikke ud af så meget, men det jeg mener er at det er et godt ur til prisen.
13-08-2008, 03:53 PM
Nopanic Skrev:Okay tak for info, jeg syntes netop det er er super størrelse de ligger i og en rimelig pris.Hvad for nogen af dem har safirglas i bunden? Jeg sad og kiggede, og fandt et jeg rigtigt godt kunne lide til lidt over 3.000, men det havde ikke en gang safirglas på oversiden Er hærdet mineralglas noget der bør afholde mig fra at købe et ur, eller kan det godt gå an?
14-08-2008, 03:11 PM
Jeg kan heller ikke umiddelbart finde nogle ure med safirglas i bunden, men jeg mener omvendt ikke det er en væsentlig faktor i valget af ur, da bagsiden jo er beskyttet af håndleddet.
Forskellen på mineralglas og safirglas er vist ikke særlig stor. Ihvertfald har jeg aldrig oplevet at få ridset mit ur med mineralglas ved normalt brug. Så tror ikke det betyder det store, men vil da gerne høre hvad andre mener om hvor stor forskel der er.
14-08-2008, 03:52 PM
Det er også mest mineralglasset på oversiden jeg er lidt forbeholden over for. Hvad for noget glas der er på undersiden kan vel være lige meget, da det ikke vil blive udsat for ridser og lignende.
15-08-2008, 01:24 AM
Hej
Det er kun Iron Annie serien der er forsynet med safirglas, ikke de billigere modeller,men jeg ser ikke det som noget problem, da mineralglas er ret billige at udskifte. MVH Peter
15-08-2008, 07:20 AM
Det lyder som om jeg trygt kan kigge nærmere på det Flight G38 herreur 6270-M2 (Titanium med lænke) som jeg er faldet for. Prisen ser bestemt heller ikke urimelig ud synes jeg.
16-08-2008, 01:53 AM
Hej
Ja gå efter den model du kan lide, og glem at den er med mineralglas, det kan dog udskiftes med et safirglas. MVH Peter |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|