28-06-2008, 10:52 AM
Hold da op hvor er den flot, den kunne jeg godt tænke mig. Men sådan er der jo desværre så meget!
|
Eterna Kontiki xxl....m. billeder..!
|
|
28-06-2008, 10:52 AM
Hold da op hvor er den flot, den kunne jeg godt tænke mig. Men sådan er der jo desværre så meget!
26-09-2008, 04:19 AM
Hej
Jeg har lige købt førstegenerations Kontiki i stål med mørkegrå urskive og den oprindelige lænke i perfekt stand fra cirka 1960, med et flot billede af Kontiki i guld på bagkassen. MVH Peter
26-09-2008, 12:50 PM
peter Skrev:HejDejligt ur absolut - skægt hvor Eterna og Omega den gang strålede - både med deres inhouse og hvor de på mange områder lignede hinanden - guld plade i bagsiden - eterna 3000 som den super tynde elengantie - men kontikien med mørkegrå skive og original længde er da super tillykke - behold den - det er en urtype som har helt egen kvalitet vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
26-09-2008, 03:50 PM
Tillykke til begge hvad med et lille billede
Den der starter tråden er altså også RIGTIG FLOT ligner det din peter
26-09-2008, 05:22 PM
jacob jensen Skrev:Tillykke til begge hvad med et lille billedeJa det ville blive en stor dag hvor Peter fik kamera og satte billeder ind, men jeg tror ikke lige du skal regne med det. Svaret om det ligner den anden må blive klart nej. Google lidt efter Eterna Kontike og find noget fra 60erne så ser du det givet et vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
26-09-2008, 05:34 PM
Det vil jeg gøre tror faktisk jeg har set et på salgssiderne her engang
hvad står sådan et på billederne i hvis man må spørge Syntes faktisk at uret minder lidt om JLC polaris i stil Jeg kan heller ikke det med billeder så hvem er jeg at spørge efter billeder
28-09-2008, 03:00 AM
Hej Jacob Jensen
Hvis du gerne vil se uret, kan det kun blive live, da jeg ikke lægger billeder ind. MVH Peter |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|