19-04-2008, 08:42 AM
|
Min nye Søulv!
|
|
19-04-2008, 08:49 AM
Tak for info.
Den gamle (din) udgave er da klart flottere! Mvh Klaus Mvh Klaus
19-04-2008, 12:52 PM
Flot flot ur! Jeg er en sucker for detaljer, og de hævede tal samt den røde spids på sekundviseren, der runder uret perfekt af er ren æstetik. Tillykke!
20-04-2008, 07:46 AM
Synes lige jeg ville vise jer min nyligt indkøbte håndlavede læder-rem, som skal på min Seawolf. Den jeg postede tidligere i tråden fandt jeg ud af var for lille til mit håndled, så det blev nedenstående i stedet for. Det er en gut i England som laver dem og prisen er yderst rimelig - 240 kr. inkl. levering. Jeg mangler bare et titanium spænde til den (22mm), så hvis der skulle være nogen der ligger inde med sådan et, så send mig lige en PB.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
26-04-2008, 12:30 PM
26-04-2008, 07:12 PM
Seamus Skrev:Tillykke med uret, det er et lækkert ur, jeg har et magen til Havde du 2?
26-04-2008, 09:31 PM
[quote="DonWerner"]Synes lige jeg ville vise jer min nyligt indkøbte håndlavede læder-rem, som skal på min Seawolf. Den jeg postede tidligere i tråden fandt jeg ud af var for lille til mit håndled, så det blev nedenstående i stedet for. Det er en gut i England som laver dem og prisen er yderst rimelig - 240 kr. inkl. levering.
Flot rem, er der et link til englænderen? Og tillykke med den nye, det er en fed model!
27-04-2008, 12:01 AM
Speedy du kan kontakte ham på denne e-mail adresse: <!-- e --><a href="mailto:gasgasbones@googlemail.com">gasgasbones@googlemail.com</a><!-- e --> - Han hedder Carl Evans. Han laver remmene fra dag til dag, så leveringstiden er kun 2-3 dage inkl. forsendelse. Modtog min rem forleden dag. Den er i rigtig god kvalitet og læderet er blødt og lækkert. Et fund til de penge, hvis du spørger mig.
Hils ham lige fra mig, hvis du skriver til ham.
27-04-2008, 12:37 PM
27-04-2008, 12:39 PM
Hold da op for detaljer - flotte billeder af flot ur
vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure! |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)