Rolex rolex rolex i Submariner M16610?
Jeg er ikke til bling men den der lille rolex ingravering på indersiden synes jeg ikke man ser med mindre man vender og drejer uret, så den generer ikke så meget
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Jeg er ikke til bling men den der lille rolex ingravering på indersiden synes jeg ikke man ser med mindre man vender og drejer uret, så den generer ikke så meget
vh

Tja det går nok, men fortsætter Rolex kontinuerligt med at gravere kasse/lunetter og tekste skiverne i samme fart som nu, er der ikke mange ledige mm2 tilbage i 2020 Icon_e_wink

Er nu mere til det rene design uden en fri stil på skiven og en uges graveringsarbejde på kasse og lunette Icon_e_confused Det nye SDDS tager nu prisen ind til nu...

/Mads
Svar
tihi...
I lyder snart, som et par gamle tanter, der taler om hvordan alting var bedre i gamle dage.... Icon_e_smile
det er nu diskret og nyseligt lavet. Faktisk synes jeg kun man ser det, når man kigger grundigt efter og tilter uret til siden.....

MVH

SK
/SK
Svar
Hej

Jeg er nu meget glad for den graverede inderlynette på mit nye Milgauss, så jeg synes at Rolex bare skal fortsætte den nye linje. Icon_e_biggrin

MVH Peter
Svar
Sub'erman Skrev:tihi...
I lyder snart, som et par gamle tanter, der taler om hvordan alting var bedre i gamle dage.... Icon_e_smile
det er nu diskret og nyseligt lavet. Faktisk synes jeg kun man ser det, når man kigger grundigt efter og tilter uret til siden.....

MVH

SK
Synes også det er diskret - mine ophvæeler ville kun gå på den nye DEEP SEA hvor lynetten også har en masse anden text ligesom skiven er for overbroderet
vh din egen Tante
Besøg min blog om ure!
Svar
Sub'erman Skrev:tihi...

MVH

SK

Hø hø.... Gamle tanter... jeg kan se det for mig... men jeg ser mere to gamle gubber i Moppet show...

Nå jeg ved ikke rigtigt - jeg er jo glad for det lille logo i de gamle Omega glas - og også logoet i Rolex glasset, som man skal lede meget længe efter er fint nok.

Men som med al god design er enkelhed et mål i sig selv - og måske er det der ROLEX ROLEX ROLEX ROLEX ROLEX ROLEX - bare lidt for meget!

Men det er godt fundet på og vil sikkert også blive en succes - også når man tager i betragtning at 90% af Rolex køberne vel nok går en del op i ROLEX navnet og den prestige der følger med.

På en JLC ville jeg finde det forkert!

På en Omega - jow såmænd det ville nok sælge - og også passe mange af køberne helt fint! Så de er nok missundelige nu Icon_razz

jeg tror det handler om at kende sine kunder - og det gør Rolex!

vh baun
Svar
i den nye Dweller har teksten taget lidt overhånd, men jeg vil ikke dømme den ude før jeg har haft den i hænderne(læs: på armen) Jeg synes størrelse, keramisk krans, maxi dial/hands og hvælvet safirglas er cool og tiltaler mig....

Kan egentlig godt lide den graverede inderkrans....

MVH

SK
/SK
Svar
Sub'erman Skrev:Kan egentlig godt lide den graverede inderkrans....

MVH

SK
Hvis det er Deep Seas, så hører du sikkert også til de 0,02% som læser længere brugsvejledninger, og gemmer dem i årevis i arkivet for at kunne reperete dem:)
vh Tante
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Synes også det er diskret - mine ophvæeler ville kun gå på den nye DEEP SEA hvor lynetten også har en masse anden text ligesom skiven er for overbroderet

Jeg er helt enig. Hvis de holder sig til den diskrete indgravering så er det fint med mig!

Er der egentlig en lignende indgravering i 116710?

Mvh
Morten
Svar
jeps!!!
İmage

MVH

SK
/SK
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)