Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
ud fra at man skal købe sælgere før uret, og han er god nok, ville jeg ikke være bange
Omega kan være længe om at svare
Omega CH har specielt i vintage mange "tvivlsomme" svar i deres egne serienumre "the dial may have existed in different variations" som typisk
Du spurgte hvor du ser ure til salg her. Det gør du på
http://www.vintageure.dk og så går du ind under køb og salg og klikker dig frem til det mærke og den model du vil se, og det er det
vh
•
Svar: 259
Tråde: 39
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
hej du ved heller ikke om det ur de sender er et kopi ,men det du har set på er et rigtig omega men jeg ved godt at man ikke må sælge her men jeg har sådan et ur som du søger du du må godt komme og sepå det om det er noget men du kan skrive hvis du vil se på det hilsen peter
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
risikoen for at en sælger med 1600 fedback og 99,9% skulle vise et foto, og så sende et andet ur er efter min mening ret langt ude. Se evt om ikke en mand med over 1600 salg også har tilbud om fuld returret- han vil da ikke snyde og få ødelagt en god forretning af et feedback om rent snyd -
Jeg kan naturligvis ikke garantere noget som helst til 100% - men personligt ville det korrekte billede o.s.v. af uret + , over 1600 feedback med 99,9% positive gøre mig helt tryk til en handel med et Omega quarts.
Du kan jo skrive hans navn, så kan det jo være nogen her har handlet også
Told og moms er en problematik hvis det er uden for EU
vh
•
hej hannover_dk jeg havde ikke set at han havde så mangler handler jeg giver dig ret undskyld hilsen peter g
•
Svar: 9
Tråde: 2
Modtaget Likes: 7 i 1 svar
Peter G:
Hvor meget skal du eventuelt have for det? Og hvor i Danmark bor du?
•
hej jeg har sendt mit tlf . osv. til din brivate indbakke hilsen peter g
•