Seamaster Professionel 2541.80 fake?
Hej

syntes du skal søge i dk..., så kan du evt se røre inden køb... det du har kig på koster som du skriver ca 4200 plus plus div danske afgifter så er det er nok 5600 incl alt.. Tror godt du kan finde et quartz til ca 6000 her i dk..

Men gå efter automak 25318000 lidt dyere men bedre spørg bare folk herinde.. Icon_e_biggrin
Svar
hr.holm Skrev:Hej

syntes du skal søge i dk..., så kan du evt se røre inden køb... det du har kig på koster som du skriver ca 4200 plus plus div danske afgifter så er det er nok 5600 incl alt.. Tror godt du kan finde et quartz til ca 6000 her i dk..

Men gå efter automak 25318000 lidt dyere men bedre spørg bare folk herinde.. Icon_e_biggrin

Helt klart sjovere med automatic, holder vel også længere? Men er også ca. 3000-4000 kr. mere.....
Svar
Jeg mener også den er ægte nok. Pierce Brosnan brugte også automatik efter Goldeneye. Icon_cool
Svar
Tjoh, men man er ikke så velbemidlet som studerende, så jeg tror ikke jeg får råd til et med Automatik. Det er i forvejen lidt stramt med en 2541 Icon_e_wink
Men man skal jo stadig have et lækkert ur. Har lige for tiden et Seiko Chronograph, med sort skive og sort læderrem.
Når jeg så om små fem år er færdig med uni, må jeg prøve at gå ned til en rigtig forhandler og få hele oplevelsen, plus et nyt ur selvfølgelig Icon_e_biggrin

Jeg har skrevet til Omegas customer service i går for at bede dem tjekke serienummeret, men de har ikke svaret endnu. Er der andre måder man kan tjekke det på? Eventuelt ringe til en forhandler i Danmark, jeg ved ikke om de har adgang til den slags registre?
Svar
ud fra at man skal købe sælgere før uret, og han er god nok, ville jeg ikke være bange
Omega kan være længe om at svare
Omega CH har specielt i vintage mange "tvivlsomme" svar i deres egne serienumre "the dial may have existed in different variations" som typisk

Du spurgte hvor du ser ure til salg her. Det gør du på http://www.vintageure.dk og så går du ind under køb og salg og klikker dig frem til det mærke og den model du vil se, og det er det

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hej du ved heller ikke om det ur de sender er et kopi ,men det du har set på er et rigtig omega men jeg ved godt at man ikke må sælge her men jeg har sådan et ur som du søger du du må godt komme og sepå det om det er noget men du kan skrive hvis du vil se på det hilsen peter
Svar
risikoen for at en sælger med 1600 fedback og 99,9% skulle vise et foto, og så sende et andet ur er efter min mening ret langt ude. Se evt om ikke en mand med over 1600 salg også har tilbud om fuld returret- han vil da ikke snyde og få ødelagt en god forretning af et feedback om rent snyd -
Jeg kan naturligvis ikke garantere noget som helst til 100% - men personligt ville det korrekte billede o.s.v. af uret + , over 1600 feedback med 99,9% positive gøre mig helt tryk til en handel med et Omega quarts.

Du kan jo skrive hans navn, så kan det jo være nogen her har handlet også

Told og moms er en problematik hvis det er uden for EU

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hej hannover_dk jeg havde ikke set at han havde så mangler handler jeg giver dig ret undskyld hilsen peter g
Svar
Peter G:

Hvor meget skal du eventuelt have for det? Og hvor i Danmark bor du?
Svar
hej jeg har sendt mit tlf . osv. til din brivate indbakke hilsen peter g
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)