Lysboks
#11
Her er de første billeder med min hjemmelavede lys boks

Jeg har dog stadig noget at lærer

Hilsen

Lars
İmage

İmage
Rolex Daytona 116506
Svar
#12
Flot resultat Lars. Det giver ur interessen et ekstra pift at man kan lege med kamera'et og få et flot resultat ud af det.
Mads begge SD'ere har det oprindelige glas, dog to typer (nok lidt en definitionssag hvad der er Super dome). Replacement glasset er endnu fladere.
Jeg har faktisk en enkelt 1665'er mere Mads med replacement kasse og certifikat. Jeg har så også ofret en A-serie 16520, en 1680, to mindre pæne 1665'er og adskillige 5513'ere på denne svaghed. Som jeg vist antyder andet stedse er det den eneste vintage Rolex der virkelig kan få mig til at ligge søvnløs. Godt de sjældent ses til salg. Så du MR's DRSD på VFR? Lækkert ur...
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#13
Ok jeg troede det ene var super og det andet var alm. domed. Men det var så ikke tilfældet. Svært 100 % at se med mindre der ligger et super domed ved siden af. Skal da love for at du hamstre. Jeg kan godt nøjes med de to jeg har. Der skal også være plads til andet selv om det er 1665 der rykker mest.

Ja har set MR´s DRSD. Har faktisk set den "live" da jeg sås med ham for en god måned siden. Det er super nice og i perfekt stand med hele skidtet. Iøvrigt imponerende samling han har. Synd han ikke deltager mere i debatten herinde, for han hører til blandt de mere "langhårede" vintage samlere.

Og Lars super fine billeder Icon_cool

/Mads
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)