Hvilken Seamaster er det bedste...
PO'en er et super bud.
Men vil man have kolonnehjuls chronograph (F.Piguet Cal. 1185) må man(du) købe en Chrono diver!!!! Også en super lækker klokke, som ihvertfald bør nævnes/overvejes i denne sammenhæng!!

MVH

SK
/SK
Svar
...vi går over i vintage afdelingen?
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
İmage

Det bedste Seamaster for mig lige nu er denne skønhed, bragt til Fyns land af Mr. Speedy i lørdags, og på mit håndled lige siden...

Seamaster 60 med smuk smuk dyb havblå skive. Vistnok Cal. 565 (har ikke kigget 'ind' endnu). Topnice!

mvh lars u
Svar
Ja top nice absolut - stort tillykke
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Det er altså superflot, bare jeg kunne tage så gode billeder!

Se lige den potente krone!

Husk nu 100% tilbagekøbsret til mig hvis du nogensinde overvejer at skille dig af med det igen Lars.

Osse bare for at andre skal vide at hvis Lars skal sælge, er det lige tilbage til mig Icon_e_wink
Svar
Speedy Skrev:Det er altså superflot, bare jeg kunne tage så gode billeder!

Husk nu 100% tilbagekøbsret til mig hvis du nogensinde overvejer at skille dig af med det igen Lars.

Osse bare for at andre skal vide at hvis Lars skal sælge, er det lige tilbage til mig Icon_e_wink

Jamen Speedy - det er jo en keeper - en KEEPER! Ved lejlighed skal jeg lære dig hvad det ord betyder... Samtidig skal jeg vise dig hvordan man tager og redigerer et foto i Photoshop - det er supernemt...

mvh lars u
Svar
lars u Skrev:
Speedy Skrev:Det er altså superflot, bare jeg kunne tage så gode billeder!

Samtidig skal jeg vise dig hvordan man tager og redigerer et foto i Photoshop - det er supernemt...

mvh lars u

Og der TAGER jeg dig lige på ordet!!!
Svar
Sub'erman Skrev:PO'en er et super bud.
Men vil man have kolonnehjuls chronograph (F.Piguet Cal. 1185) må man(du) købe en Chrono diver!!!! Også en super lækker klokke, som ihvertfald bør nævnes/overvejes i denne sammenhæng!!

MVH

SK

Kan være det bare er mig der misforstår, men der er også FP 1185 basis værk i PO chrono. Så holder man fokus på værket er det hip som hap om man vælger PO Chrono eller Chrono diver.

Skal uret bare bruges dagligt og bliver det udsat for tæsk, ville jeg også finde et brugt SM 300M med cal. 1120. De kan erhverves for ca. 8-9 k og kan tåle at blive brugt. Alternativt et brugt PO 42 mm i sort med lænke. Lidt dyrere men også lidt mere ur for pengene.

Skal det være vintage er der ét Seamaster der rykker Icon_cool Det ultimative toolwatch i form af Seamaster Ploprof. Big, bad and ugly... Icon_twisted

/Mads

İmage
Svar
Super lækker sådan en vintage Seamaster 60. Nogen der kan oplyse prisniveau og data for sådan et ur!

Henrik
Svar
ups glemte det som tråden vel i virkeligheden handler om! Har selv haft et sort 45 mm. PO med gummirem og lænke. Absolut et lækkert ur til prisen, men meget tungt med lænke og ret dårlig bærekomfort for mig. Jeg er tilbage i Rolex Sub, som til hverdagsbrug kan det samme og som for mig over tid, har vist sig at være et bedre valg.

Giv etv. lige den alm. sorte seamaster en chance. Billigt ur, og som jeg husker det med et mere lækkert værk end Bond modellerne (her kan de værkkyndige måske hjælpe)

Henrik
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)