Grøn i vinduet
Hej

Jeg kan se her på tilsalgsiden at hvis jeg havde 98000 kroner til overs, har Morgan det rigtige ur, det vil stå sig godt sammen med min guld Datejust og min guld stål Datejust med brilliantskive.

MVH Peter
Svar
peter Skrev:Hej

Jeg kan se her på tilsalgsiden at hvis jeg havde 98000 kroner til overs, har Morgan det rigtige ur, det vil stå sig godt sammen med min guld Datejust og min guld stål Datejust med brilliantskive.

MVH Peter

Ja for fanden! Icon_smil Alt den snak om GMT II med stenlynette har fået mig til at piske ned i banken, tage et (flot) billede af min alm. gmt fordi nu skal der pimpes!!! Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin

Og prisen er til forhandling!!! Icon_e_wink

M
Svar
Citat:Mikael skal den ikke "pimpes" med en ice-lynette og en rocky-dial

den køber jeg Mads. og da du oz har udstyret i orden, ska´ vi så ikke slå os ned som rappere i US?, så kan Morgan være manager, han er jo fremmedarbejder from over there.

Mikael
Svar
Det er en deal Mikael. Mon ikke vi så kan blive Rolex ambassadører og evt. få opkaldt en AP ROO efter os Icon_e_wink

Jeg ved nu ikke helt med Morgan som manager. Jeg tror han ender med at rende med hele gevinsten. Men han kunne jo starte med at give os sådan et flashy GMT som han åbenbart ligger inde med. Så tager vi den derfra Icon_e_wink

/Mads
Svar
Hej

Jeg må indrømme at det nye GMT med grøn urskive i helguld er vildt flot, men jeg har bare ikke 98000 kroner til det lige iøjeblikket, men det kommer nok.

MVH Peter Icon_e_sad
Svar
peter Skrev:Hej

Jeg må indrømme at det nye GMT med grøn urskive i helguld er vildt flot, men jeg har bare ikke 98000 kroner til det lige iøjeblikket, men det kommer nok.

MVH Peter Icon_e_sad

De sælger godt i øjeblikket.

Mvh Morgan
Svar
Hej Morgan

Men mit næste urkøb er en Milgauss 116400, det er godt nok ikke bling bling men jeg skal have den i samlingen, men hvis du kan skaffe en af dem til under listepris er jeg køber.

MVH Peter Icon_e_surprised
Svar
peter Skrev:Hej Morgan

Men mit næste urkøb er en Milgauss 116400, det er godt nok ikke bling bling men jeg skal have den i samlingen, men hvis du kan skaffe en af dem til under listepris er jeg køber.

MVH Peter Icon_e_surprised

Haha. Under listepris. Du er sjov. Icon_e_smile

M
Svar
Hvis I som ønsker en Grøn Sub, ligger der en hos Ragnar i Odense

Claus
Svar
Claus Larsen Skrev:Hvis I som ønsker en Grøn Sub, ligger der en hos Ragnar i Odense

Claus

Jamen hvis det kan ha interesse så ligger den nye Yacht Master II - hvidguld, i vinduet hos den lokale Rolex ADer, pris 28.000 euro.

Og den grønne er ikke solgt endnu. Men aktiemarkedet er vist også lige lovligt roligt lige nu. (hva ved jeg) Icon_cool
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)