Er det en for lille fejl ?
#11
@KK Mine visere og skiven er skiftet fordi det var helt umuligt at få til at lyse i mørket uanset hvor meget lys uret fik.

@Peter du har nok ret, fordi den store sekund viser ser ud til at stå parrelet med minut visen lige under(30min skiven) Og det er vel også kun den yderste ring der er skiftet da uret fik klare lysproblemet.

@Lars Så vidt jeg ved bruges værket i ure til få tusind kr.
Dette ur koster lige over 20.000kr.- Bevares navnet koster nok lidt, meeeen der er en stor klat penge tilbage til at få styr på de sidste små detaljer.
Umiddelbart står de fleste af de andre markeringer rigtigt, men kl 12 fremhæves fejlen jo også fordi viseren går næsten helt op til markeringen.

@Lars/Henrik Jeg har opdaget fejlen med det blotte øje ved daglig brug. Jeg har ikke ledt efter fejl og billedet er taget for at i kunne se fejlen.
Hvis fejlen er så lille at man bliver nød til at at bruge digital teknik kan det vel ikke betegnes som en fejl.

Jeg takker for alles synspunkter. Jeg slår et smut ind forbi Klarlund næste gang jeg er i kbh. Så vil jeg håbe jeg ikke får fat i ham den lille runde der sidste gang forsøgte at afvise min fejl med det selvlysende, selvom det tydeligvis ikke var som det skulle være.
Og at jeg ikke skal undværre uret 6uger igen Icon_e_smile
Svar
#12
Jeg er glad for at du bragte det på bane. Jeg kan selv få helt ondt i maven, over den slags "petitesser".
Jeg synes det er S..... irriterende, at man kan købe 20 Casio i tusindkronerklassen, og alle er perfekte. Men når man så hiver muldvarpeskindet op ad lommen, og virkelig vil ha`noget fedt, så falder man over små fejl konstant Icon_evil
Svar
#13
KennyJ Skrev:Jeg takker for alles synspunkter. Jeg slår et smut ind forbi Klarlund næste gang jeg er i kbh. Så vil jeg håbe jeg ikke får fat i ham den lille runde der sidste gang forsøgte at afvise min fejl med det selvlysende, selvom det tydeligvis ikke var som det skulle være.
Og at jeg ikke skal undværre uret 6uger igen Icon_e_smile

Haha, var også ham jeg fik fat i, da jeg var derinde for første og hidtil eneste gang. Jeg brød mig personligt ikke om ham eller af hans betjening.
Ham jeg modtog uret af virkede dog meget fornuftig, og det var også ham der havde ordnet uret. Jeg har endnu ikke fundet ud af hvem Ole og Flemming er pr udseende.

God tur til Kbh og Klarlund.

Mvh. Martin
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: