Godt du kunne lide hans artikkel, jeg er enig i at der er nogen der simpelt har så megen viden at ...
Jeg har ikke noget godt billede af perfekt aging - men nice aging vil jeg kalde den til højre - på et af mine som altid let slørede billeder, taget til lejligheden. Den er i virkeligheden med mange bittesmå fregner - som Omega så nemt kan have - men set på helt almindelig afstand, så opnår uret, at den fremstår blødere, lidt mere gylden i farven end den ville uden fregnerne, og ser bedre ud end en ren hvid som naboen.
Absolut ikke perfect aging, men ret nydeligt og for mig tegn på at patina kan være meget velkomment
Mere perfekt er min Wittnauer (amerikansk Longines) som - billedet som sædvanligt ikke yder retfærdighed, og som har været vist i anden tråd.
Her er timemarkeringernes tritium, visernes ditto og 12 markeringen i lünetten blevet helt totalt ens gulnede og ser godt ud, på en skive som ellers er helt skarpt sort med perfekt tekst og i en stadigt skarp kasse

Lidt tættere på en perfect aging, at skiven har holdt sig og at det er helt samme tritium som er brugt som alt er patineret helt ens
vh John