Har lagt mærke til dem de sidste - par år... Og holdt min mund. Mor sagde jo at har man ikke noget pænt at sige, kan man bare tie stille.
Normalt er det nemt at fatte idéen bag et design. F. eks.: "Mucho Macho", "diskret og forfinet", "sporty & wealthy", "jeg giver mig for at være pilot" etc. etc.
Men her: Jeg fatter ikke idéen.
Fatter ej heller hvad retfærdiggør prisen.
I mine øjne ligner de noget "sjovt" kinaskrammel, kunne være resultaterne af marketingafdelingens brainstorming for det næste design når fjernøst-firmaets skeleture ikke mere sælger.
Rodet & gyseligt design og forbløffende (stor) størrelse.
Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS ! )
Jeg har vist skrevet min mening tidligere i denne tråd, men ville alligevel lige komme med et indspark. Michael - har du set deres nye ure med NFC chip? Der står lidt om det på Vintageure. Her er et direkte link http://www.vintageure.dk/Nyheder-Blog?recordid2=8
Jeg vælger mine ure med nysgerrighed og det betyder også at der er plads til det "skæve" og lige denne model er efter min mening den "flotteste" af de mange man efterhånden kan erhverve sig.
Det er klart ikke et smukt ur, som vi kender de klassiske ure, men det er et mærkeligt ur, så alene af den grund, må jeg lige.....
Nu må vi se om det holder eller det er for skørt....sikkert er det, at jeg glæder mig
Fedt! Jeg synes det er super med de specielle og sære ure! Point for at turde! Jeg har i sindssygt lang tid bevæget mig omkring Rolex' dykkere, flyvere og nogle "vildt vovede" prøver udi Omega Speedmasters..... Kald mig kedelig og konservativ; det er helt rigtigt. Men jeg kan ABSOLUT godt se værdien i disse ure! Selv går jeg og får lidt sved på overlæben når jeg ser CFNissen's FP Journe... Så vild er jeg
Glæder mig til at du får det, så vi får billeder :)
Jeg ser også frem til at modtage uret og se det live....synes der er lidt "steam Punk" over det, hvilket jeg er vild med
Har prøvet Omega, Breitling, fede ure, men de blev simpelthen for mig lidt kedelige (ikke retfærdig) og har det lidt på samme måde med Rolex, men man ved jo aldrig hvad der kan indfange en, så intet er udeladt i fremtidens ur jagt.
(30-09-2015, 07:31 AM)Miwes Skrev: Jeg ser også frem til at modtage uret og se det live....synes der er lidt "steam Punk" over det, hvilket jeg er vild med
Har prøvet Omega, Breitling, fede ure, men de blev simpelthen for mig lidt kedelige (ikke retfærdig) og har det lidt på samme måde med Rolex, men man ved jo aldrig hvad der kan indfange en, så intet er udeladt i fremtidens ur jagt.
Her et uautoriseret spionbillede af Seven Fridays flagskib fra 2016 Steam Punk collection:
Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS ! )
(30-09-2015, 07:31 AM)Miwes Skrev: Jeg ser også frem til at modtage uret og se det live....synes der er lidt "steam Punk" over det, hvilket jeg er vild med
Her et uautoriseret spionbillede af Seven Fridays flagskib fra 2016 Steam Punk collection:
Mvh. John
Jeg synes det ligner en tidlig udgave af et U-Boat
Så kom uret og spændt var jeg på dette anderledes design, der kunne blive det helt store flop....meeeen, det er så fedt og meget mindre end jeg i første omgang havde troet.
Lækkert lille ( lad os kalde det firkantet ) ur på 47mm, men uden de sædvanlige lugs og en rem der har en bredde på 28mm der ender i 24, hvilket helt sikkert vil få mig til rem-produktionen igen, for her kan man da gå helt rem-amok uden nogen grænser