Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Har også handlet med ham et par gange og han er generelt pisselangsom på mailen. Der skal nok være et par kunder der vender om på hælene på den konto. Jeg gider personligt heller ikke handle med folk der ikke kan finde ud af at svare på en mail indenfor rimelig tid.
Mht det konkrete ur, så kan det være et fint nok køb når der er taget højde for det manglende tilbehør i prisen. Dog vil jeg sige at du skal huske på at du rykker uret hjem til et meget konservativt lille land, hvor IWC ikke er det mest kendte. Når det så samtidig er ukomplet og i en lidt højere prisklasse, så spår jeg at det KAN blive meget svært at komme af med igen. Det skal man også have med i sine overvejelser.
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Jeg har købt mindst 3 ure hos Wilfart og det er gået fint. Han har som regel er meget fedt udvalg men han har en lidt arrogant stil man må tage med og så synes jeg hans priser kan være ganske fine.
Tak for input Morten. Det er den samme konklusion jeg er nået frem til. Jeg ved med mig selv at uanset hvor fedt ét ur er inden køb så kan jeg miste interessen dagen efter modtagelse. Jeg har derfor sat mig for at søge at prøve uret inden køb for evt. på det tidspunkt at forhindre et fejl køb. Jeg har også lært at er jeg i det mindste tvivl under købet ja så forsvinder tvivlen nok ikke ved modtagelse. Jeg vil meget gerne eksperimentere lidt mere men det koster penge og tid og er markedet herhjemme ikke til at overtage uret så kan det blive lidt af en hovedpine. Her er det nemmere at prøve sig frem med eks. Rolex.
Denne IWC 5000 er ikke 100% det jeg søger idet jeg er til den lidt mere konservative stil og det høre en "omvendt" panda ikke under (IMHO). Det er et fedt old school stil ur men mangler måske det elegante jeg søger jvf tråd fra tidligere (dress ur).
Mvh
Klaus
•