45mm flieger med automatværk, kr. 69 forsendelse inkl.
Det var det jeg vidste Icon_e_wink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Vægure kontra dameure. Pyt. Dog syntes jeg ikke at 45 mm er damestørrelse. Jeg syntes blot ikke det så særlig stort ud på hans håndled. Jeg ville seriøst aldrig købe sådanne et ur. Det er fandme noget der burde kunne få alle folkene op af stolen a la "Steinhart" Icon_drool
Svar
"45mm dameure" og andet absurd nonsens. Icon_rolleyes
Uret prøver ikke at give sig for andet end det, det er, dvs. den klassiske 2. verdenskrig flieger.
Bortset fra det vil jeg understrege at uret er absolut OK. Afvigelse i 48 timer ca. 20 sek. og gangreserve 44 timer.
Komponenterne er billige - naturligvis - men klokken som helhed er OK. Der er masser af modeure mm. i prisklassen kr. 500 - 1.000 som er dårligere finished.
Husk dog at afmelde jeres konto efter modtagelsen så det ikke vælter ind med designkopi klassikere fra den 20. århundrede Icon_e_wink

Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Har over flere gange overvejet at prøve en flieger, men tænker jeg ikke ville få det brugt.
Det her var da en billig måde at prøve de på meeeeeeeeeeen...... trustpilot skræmmer mig lidt: https://www.trustpilot.dk/review/www.editionsatlas.dk
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar
Størrelsen skræmmer mig idet det ikke er den originale størrelse Icon_e_wink
Svar
Men det er lidt pudsigt at der ikke er nogen der reagerer på dette kopi ur kontra vores andre debatter, eksempelvis omkring steinhart Icon_e_wink dobbelt morale er altid godt......
Svar
Mit Steinhart pilot kopi siger hej:

İmage
Svar
Citat:Men det er lidt pudsigt at der ikke er nogen der reagerer på dette kopi ur kontra vores andre debatter, eksempelvis omkring steinhart Icon_e_wink dobbelt morale er altid godt......
Kopiur ?
Øhhh... hvilken mærke kopierer uret ? Ikke Rolex eller andre etablerede brands, som Steinhart gør.
Nu vipper det lidt med dit (ur-) historiekendskab, Rune.
Hverken det her eller dit flieger er en kopi (den Steinhart du viser er en af de få som ikke er kopi). De er lavet som standard WW2 fliegers. Ure som Glashütte, IWC, Wempe, Lago, Stowa, Glycine, Fortis, Seiko, Meisterart, Bethge, Archer og et - par hundreder andre producenter har i deres program. Uret prøver ikke at overtage designen fra et kendt og modelbeskyttet mærke.

Ang. de der Trustpilot anmeldelser... sikkert nogen (mange ?) har haft bøvl med firmaet - specielt hvis afmelding blev forsinket en anelse... Man kan jo altid bede vedrørende at stævne én, hvis de synes at man skylder dem noget Icon_e_wink Jeg kan nogenlunde garantere at det gør de ikke Icon_e_biggrin1 Var der noget at være bang med firmaet, var der 10 x så mange negative anmeldelser hos Trustpilot Icon_e_wink

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
jkjaers Skrev:Har over flere gange overvejet at prøve en flieger, men tænker jeg ikke ville få det brugt.
Det her var da en billig måde at prøve de på meeeeeeeeeeen...... trustpilot skræmmer mig lidt: https://www.trustpilot.dk/review/www.editionsatlas.dk

Det ser ikke ligefrem godt ud, det firma skal man vist holde sig laangt væk fra Icon_e_surprised
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
Efter at have læst på Trustpilot tror jeg at det bliver en spændende saga at læse on Johns kamp med firmaet Icon_e_wink

Noget helt andet. Jeg kan gode lide at Trustpilot.dk har en et ret ringe ry på deres egen hjemmeside.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)