Speedmaster fra produceret til solgt
Umiddelbartville det smarteste være at lave et extract from archives på Omegas website - der kan du måske få mere info om uret (dog kan det måske være for nyt). Ellers så send mig serienummeret og jeg skal se om jeg kan trække nogle oplysninger på det.
Svar
issing Skrev:Umiddelbartville det smarteste være at lave et extract from archives på Omegas website - der kan du måske få mere info om uret (dog kan det måske være for nyt). Ellers så send mig serienummeret og jeg skal se om jeg kan trække nogle oplysninger på det.
PB sendt
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
En Speedy 3570 kan ikke være fra 1984 idet den først blev introduceret omkring 1996/97 hvor man gik fra kal. 861 værket til kal. 1861 og uret fik nyt ref. nummer.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Nej det har du ret i Klaus. Der må være en fejl i den app. 15 års forskel er jo en hel del, et par år havde jeg ikke undret mig over.
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Svar
Starter serienummeret med 48 er uret fra midt 80'erne og så er der muligvis kludder i dine papirer/dokumentation.
Står der iøvrigt "SWISS MADE" eller "T SWISS MADE T" i bunden af din skive, det kan afgøre om skiven er fra før eller efter midt 90'erne?
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Der står T SWISS MADE T nederst på skiven. Og bag på hornet ved kl 7 sidder serie nr som starter med 48, som der også står på Omega garanti kortet.
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Svar
Uret er fra midt 80'erne. Skive og serienummer passer.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Underligt at det så først er solgt i 1999?
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Svar
Hej Henrik.
Det kunne nu være sjovt at se hvilke papirer du har. Har du kun en købskvittering eller har du Omega papirer?
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Hej Klaus.

Kun Omega garanti kort med stempel fra forhandler - serie nr og købs dato påført med kuglepen - men det var vist helt normalt dengang. Kan oplade billede af papir og æske senere i dag.
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)