Watch-lounge.de
Bump ? Undskyld, men har du ikke fået svar på det ? Og hvis du bekymrer dig, så skal du måske købe lokalt
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Amehlbye Skrev:Bump ? Undskyld, men har du ikke fået svar på det ? Og hvis du bekymrer dig, så skal du måske købe lokalt

Du behøver skam ikke undskylde din opførelse over for nogen Icon_e_wink

Og nej til at have fået svar Icon_e_wink
Svar
Der er en del positive tilbagemeldinger om Frank Schuster/Watchlounge i de to tråde om dette emne, så jeg ville ikke betænke mig Icon_e_wink
Svar
Jeg har handlet der og alt gik efter bogen, jeg havde uret 3 dage efter jeg havde overført pengene, så et plus herfra også.
Og emails bliver besvaret indenfor 2 timer.
Svar
Jep, han virker meget seriøs og hurtig til at besvare mails. Jeg var tæt på at købe et Omega SMPc hos ham, men jeg er lidt gammeldags og havde ikke lyst til at overføre så mange penge på bankoverførsel (jeg vil hellere betale med kort)  Icon_rolleyes  Men godt at høre at der er positive erfaringer med ham/firmaet  Icon_Up
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Jeg er enig med Grumpy hele vejen igennem. Jeg var i Hong Kong i fjor, hvor jeg så hvor let, de havde ved at replikere ure. Det var hverken til at se eller mærke forskel. Vægten var nøjagtig mv. Jeg havde et Daytona med hjem - bare for at måle og analysere det selv. Betalte dog kun 5 pct. af hvad et normalt ville have kostet.
Svar
Jeg har handlet hos Frank S og alt gik efter bogen! Super deal
Svar
Har købt et Omega Moonwatch hos Frank schuster og alt var bare perfekt.
Svar
De har da Chrono24 trustedcheckout. Fuld fart frem.
Svar
Har købt et speedmaster, alt gik efter bogen.. Han er også meget hurtig til at svare på henvendelser

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)