Sub 16610 med fake skive
Jeg kan tilføje at også indlæg er fake. Klitgaard har checket uret. Kasse, værk og lænke er OK.
Sælger vil slet ikke samarbejde med køber. Jeg har opfordret køber til at fortælle historien her.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Denne kan blive relevant. Det er nemlig sælger. Så vær lige lidt obs:
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://itstime.dk/urdebatten/viewtopic.php?f=13&t=5631" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=13&t=5631</a><!-- l -->
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Hvorfor anlægger I ikke en retssag?

Hvis det er åbenlys skive-svindel fra sælgers side bør retssagen let kunne vindes i byretten - og ved ankesag også i landsretten. Højesteret vil aldrig acceptere sager om ur skiver.
Svar
Meget besynderligt at skive (endda en dårlig fake) og krans er fake, og resten skulle være ok.

Jeg ville nok få endnu en kyndig til at se på værk mm. Det giver ingen mening at alt andet skulle være ok.
vh Hans Henrik
Svar
Jeg kender ikke Klitgaard men mon ikke de har styr på det?
Lad os håbe køber kan få en dialog igang med sælgeren og der kommer noget positivt ud af det.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Jeg havde et daytona 6263 for en kunde som Klitgård så på. Det skulle til Rolexfabrikken. Dernede kunne man se at værket var delvis ægte. Men opdagede at serrienummer ikke passede. Så man må tjekke serienummer på uret og urværket og se om det matcher det fabrikken har registeret. Kun fabrikken har disse oplysninger
Svar
Det lyder som en lidt kedelig sag, blev sub'en handler via dba eller en af de andre sider?
Nu kender jeg ikke sælger og vil ikke hænge nogen ud, men er gmt'en helt ok?
Er selv i tvivl om indlæg er org, jeg er dog langt fra ekspert så prøver selv at lære Icon_rolleyes

Mvh
Søren
Svar
Sub'en blev handlet via dba. Jeg tror GMT'en er OK men har ikke kigget nærmere på den. Der skal lidt bedre billeder til.
Ja det er en kedelig sag. Især fordi sælger har været meget lidt imødekommende til stor frustration for køber.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Godaften til urfolket Icon_razz

Jeg er sælger af det givne Rolex, og må hellere komme med mit input, inden man hænger mig unødigt ud på nettet.

For det første, jeg har været ganske imødekommende, men er nødt til at arbejde i dagtimerne og træffes derfor bedst efter kl. 17.
Ser først her til aften at sælger har forsøgt at kontakte mig pr. sms og via opkald på min private telefon, som sjældent er tændt i hverdage, og som jeg ikke render rundt med til daglig. Bruger af gode grunde ikke min arbejdsmobil på DBA.

Stiller mig 100% uforstående over for, at man fremstiler mig med sådan en negativ tone. Sælger og jeg har siden købet holdt kontakten og har faktisk snakket sammen flere gange i perioden. Han har bla. tidligere spurgt mig til råds vedr. evt køb af ny skive, da han gerne vil have en med frisk "lume".

Desværre har jeg ikke været opmærksom på at der er tale om en repro-skive, og min egen urmager har heller ikke set det da vi tjekkede uret.
Vi har haft uret åbnet, testet for tid mv., tjekket kassen. Havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig at en ellers anerkendt italienske urmager monterer repro skive, blot for at spare hvad der må være småpenge. Det må skyldtes udfordringer med at skaffe originale skiver, hvis man ikke er AD'er.

Fordi sælger ikke er tilfreds med sin handel, på trods af at han første vender tilbage 3-4 måneder efter at vi har handlet, har jeg tilbudt ham et beløb så han kan købe en anden skive, eller tilbudt at købe uret tilbage til en fornuftig pris, hvis ellers uret er i lige så flot stand, som da han købte det af mig.

Håber folk vil huske på, at der altid er to sider af en sag.

Venlig hilsen
Rasmus
Svar
Sælger har tilbudt køber at tilbagekøbe uret mod et mindre afslag eller få uret sat i korrekt stand.
Det tegner positivt.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)