Godaften til urfolket
Jeg er sælger af det givne Rolex, og må hellere komme med mit input,
inden man hænger mig unødigt ud på nettet.
For det første, jeg har været ganske imødekommende, men er nødt til at arbejde i dagtimerne og træffes derfor bedst efter kl. 17.
Ser først her til aften at sælger har forsøgt at kontakte mig pr. sms og via opkald på min private telefon, som sjældent er tændt i hverdage, og som jeg ikke render rundt med til daglig. Bruger af gode grunde ikke min arbejdsmobil på DBA.
Stiller mig 100% uforstående over for, at man fremstiler mig med sådan en negativ tone. Sælger og jeg har siden købet holdt kontakten og har faktisk snakket sammen flere gange i perioden. Han har bla. tidligere spurgt mig til råds vedr. evt køb af ny skive, da han gerne vil have en med frisk "lume".
Desværre har jeg ikke været opmærksom på at der er tale om en repro-skive, og min egen urmager har heller ikke set det da vi tjekkede uret.
Vi har haft uret åbnet, testet for tid mv., tjekket kassen. Havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig at en ellers anerkendt italienske urmager monterer repro skive, blot for at spare hvad der må være småpenge. Det må skyldtes udfordringer med at skaffe originale skiver, hvis man ikke er AD'er.
Fordi sælger ikke er tilfreds med sin handel, på trods af at han første vender tilbage 3-4 måneder efter at vi har handlet, har jeg tilbudt ham et beløb så han kan købe en anden skive, eller tilbudt at købe uret tilbage til en fornuftig pris, hvis ellers uret er i lige så flot stand, som da han købte det af mig.
Håber folk vil huske på, at der altid er to sider af en sag.
Venlig hilsen
Rasmus