Decisions decisions... PAM564
kan du så komme afsted og købe det!- Det er så fedt med det nye værk. Venter selv lidt på at 562 falder i pris nybrugt!
PAM 351, Certina DS Action, Zenith Respirator(som trænger til en kærlig hånd) og Junghans fra 1950 arvet fra min oldefar....
Svar
Køb det og lad være med at overveje så meget. Spild af tid.
Svar
Sociologen Skrev:det helt korrekte sted at købe et Panerai, IMO og hos Klarlund.
Sociologen Skrev:Lanceringstidspunktet falder desuden sammen med, at jeg fylder rundt.

Taget i betragtning at du foretrækker nye ure og de to ovenstående citater, vil jeg mene at du bare skal se at få bestilt de flybilletter og gøre det til en mindeværdig oplevelse Icon_e_biggrin1
Svar
Tak for input.... Overvejer fortsat...
Svar
Afsted til firenze.. med fruen og køb uret...(hvis det passer dig) og nyd ture nog dit nye ur....ikke så meget at tænke over...(ved godt du ikke er så impulsiv som nogle af os andre.)
Mvh Hr.holm
Svar
Hej Kenn!

Jeg synes helt klart, at du skal smutte til Firenze Icon_hello Det er et mega lækkert ur, som dit hjerte banker for, og du har ydermere en super fin anledning til at købe det. Det er svært at spå, især om fremtiden, og dette gælder ikke mindst prisudviklingen på bolig-, bil- og urmarkedet, så hvis jeg var dig, ville jeg på ingen måde lade min drøm bremse af, at uret måske har tabt x antal kroner om to år. Desuden er det da SÅ meget federe at handle hos Panerai selv i hjembyen fremfor hos Klarlund, som man alligevel ikke kan stole på.
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Fedt ur, men jeg synes 177 er federe, langt mere harmonisk og klassisk skive.
Trække et ur op er jo en vanesag... Icon_e_wink

I would pass...

//Berg
Svar
Jeg ville spørge maven Icon_e_wink
Og vil sige det sådan at hvis du er det mindste i tvivl,
så vent til de penge skal alt virke rigtigt.

Jeg har selv været i en ligende situation med min saga om DSeren Den er jeg også on hold med for tiden,
uden nogen form for problemer der er jo masser af andre fede ure eller andre dejlige ting at bruge penge på. Icon_e_wink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Jeg ville nok selv gøre det. Det skal nok blive en god oplevelse og et positivt minde. Glem nu prisen og de +/- kr 5.000,- der tit får dig til at "vakle" Icon_e_wink Du taler om at købe flybilletter mm - så det VIL blive en dyrere oplevelse ligemeget hvad.

Når der er sagt, så tror jeg at du skal vente. Du har en presserende familiesituation som får dig til at tvivle - så er valget nemt: vent! Få styr på hjemmefronten og køb uret som en belønning senere. Det er Panerais nye basemodel og den vil begynde at VÆLTE ind i butikkerne i de kommende måneder. Du vil sagtens kunne købe den hos Klarlund, og selv hvis der har været en prisstigning på 1.000-2.000kr så bliver det billigere da du sparer hotel og fly.

Men er du overhoved helt sikker på modellen endnu? Du taler også fortsat om AP og Rolex - så mon ikke du bare er blevet lidt forblændet af e-mailen?

God weekend
Svar
Jeg er ret vild med modellen, men der er SÅ mange fede ure, som jeg gerne vil prøve... Og efter et par dages 'spekuleren' over tingene, er jeg kommet til den konklusion, at 177 og 564 nok minder for meget om hinanden. Desuden har jeg læst gamle indlæg, hvor jeg nævner to ting, som jeg manglede ved 177: 1) En længere gangreservere (og automatik), som et 8 dages-værk på tilfredsstillende vis opvejer og 2) fraværet af dato. Sidsvnævnte vil jeg muligvis savne - muligvis vende mig til.

Jeg burde nok bare finde 60k og prøve Deepsea eller 80k og prøve AP Diver. M.a.o. er jeg ikke helt sikker, og som Jacob nævner, så er det vist svaret i sig selv.

Tak for vurderingerne.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)