Svar: 7,820
Tråde: 362
Modtaget Likes: 2,354 i 1,335 svar
Givet Likes: 1,826
Jeg ville spørge maven
Og vil sige det sådan at hvis du er det mindste i tvivl,
så vent til de penge skal alt virke rigtigt.
Jeg har selv været i en ligende situation med min saga om DSeren Den er jeg også on hold med for tiden,
uden nogen form for problemer der er jo masser af andre fede ure eller andre dejlige ting at bruge penge på.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Svar: 1,636
Tråde: 46
Modtaget Likes: 21 i 10 svar
Givet Likes: 1
Jeg ville nok selv gøre det. Det skal nok blive en god oplevelse og et positivt minde. Glem nu prisen og de +/- kr 5.000,- der tit får dig til at "vakle"

Du taler om at købe flybilletter mm - så det VIL blive en dyrere oplevelse ligemeget hvad.
Når der er sagt, så tror jeg at du skal vente. Du har en presserende familiesituation som får dig til at tvivle - så er valget nemt: vent! Få styr på hjemmefronten og køb uret som en belønning senere. Det er Panerais nye basemodel og den vil begynde at VÆLTE ind i butikkerne i de kommende måneder. Du vil sagtens kunne købe den hos Klarlund, og selv hvis der har været en prisstigning på 1.000-2.000kr så bliver det billigere da du sparer hotel og fly.
Men er du overhoved helt sikker på modellen endnu? Du taler også fortsat om AP og Rolex - så mon ikke du bare er blevet lidt forblændet af e-mailen?
God weekend
•
Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Givet Likes: 0
Jeg er ret vild med modellen, men der er SÅ mange fede ure, som jeg gerne vil prøve... Og efter et par dages 'spekuleren' over tingene, er jeg kommet til den konklusion, at 177 og 564 nok minder for meget om hinanden. Desuden har jeg læst gamle indlæg, hvor jeg nævner to ting, som jeg manglede ved 177: 1) En længere gangreservere (og automatik), som et 8 dages-værk på tilfredsstillende vis opvejer og 2) fraværet af dato. Sidsvnævnte vil jeg muligvis savne - muligvis vende mig til.
Jeg burde nok bare finde 60k og prøve Deepsea eller 80k og prøve AP Diver. M.a.o. er jeg ikke helt sikker, og som Jacob nævner, så er det vist svaret i sig selv.
Tak for vurderingerne.
•