Opbevaring af ure
Hvis du har bestilt med plukskum, kan du bruge det du fjerner for at lave huller som puder Icon_e_wink Det har jeg set mange gøre og det virker fint. Jeg finder lige et billede (5 min)
Svar
Her et billede fra et GTG hvor en af de fine danske urhandlere havde sine salgskufferter med og det er med plukskum (også som puder)

İmage

Der er flere billeder i tråden fra GTG´et som kan findes her <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://itstime.dk/urdebatten/viewtopic.php?f=19&t=3055" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=19&t=3055</a><!-- l -->
Svar
Mange tak for hjælpen Kim. Ser frem til at modtage min nye kuffert og få indrettet den.
Svar
Jeg ser frem til billeder med ure i Icon_razz
Svar
Ja glæder mig bestemt også. Samlingen er ikke så stor endnu men det kommer forhåbenligt med tiden venter pt på to vintage omega ure som er ved urmageren og få service. Det ene er et omega Geneve diver ref. 166054 og det andet er en omega automatic seamaster med guldkappe ref. 2576-21.
Svar
Så fik jeg kufferten Icon_e_biggrin1
Og har fået sat et par af mine gamle ure i.
Glæder mig til at få suppleret med nogle flere "rigtige" ure.

İmage
Svar
Jeg bruger denne når jeg skal ud af huset med lidt ure:

İmage

Den er desværre lidt dyr, men meget fed.
Svar
Calle86 Skrev:Så fik jeg kufferten Icon_e_biggrin1
Og har fået sat et par af mine gamle ure i.
Glæder mig til at få suppleret med nogle flere "rigtige" ure.

İmage
Det ser godt ud, urene er godt beskyttet og en kuffert er samtidig super praktisk hvis man skal have sine ure med til et GTG Icon_e_biggrin1
Svar
KimT Skrev:Her et billede fra et GTG hvor en af de fine danske urhandlere havde sine salgskufferter med og det er med plukskum (også som puder)

İmage

Der er flere billeder i tråden fra GTG´et som kan findes her <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://itstime.dk/urdebatten/viewtopic.php?f=19&t=3055" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=19&t=3055</a><!-- l -->

Samme løsning her bare med runde puder;-)

İmage
Truyen
Damm, nogle lækre sager Icon_drool Icon_drool Icon_drool
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)