13-05-2014, 09:45 AM
Jeg deltager også, og mail er sendt
Simon Hedegaard
|
URRALLY 2014 - Tilmelding
|
|
13-05-2014, 11:32 AM
Det ville være dejligt hvis man kunne se det fulde program incl. tema osv. inden endelig tilmelding.
Bliver der udstillinger af deltagernes ure/samlinger, indlæg/foredrag, konkurrencer, auktioner, hvor meget udstillingsplads kan man få hvis der skal være udstillinger. Jeg er temmelig optaget i pinsen og skal prioritere, så lidt mere konkret info ville måske afgøre sagen. Min primære interesse er jo at se vintageure andre kommer med, så hvis der ikke kommer nogen.... eller udstilles nogen.... så er det jo bare den gode middag og det gode selskab. Ikke at foragte, men der skal bestemt også være ure og helst vintage ure for at jeg vil med. vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
13-05-2014, 12:48 PM
baun Skrev:Det ville være dejligt hvis man kunne se det fulde program incl. tema osv. inden endelig tilmelding. Jeg skal nok tage nogle vintage ure med, Baun. Det er uden tvivl rigtigt, at der er brug for opdateret information, hvis et rimeligt deltagerantal skal nås! JK
13-05-2014, 03:16 PM
Jeg kontakter arrangøren i aften og gør ham opmærksom på det
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
13-05-2014, 07:42 PM
Kære alle . Vi har et stort dejligt rum .med masser af plads og borde til udstilling. Jeg har måske været uklar i min udmelding. Men det har hele tiden været planen at der skulle fyldes det ind i rammerne som i/vi gerne ville se/opleve . Der er er jo også blevet talt om muligheden for at bruge noget ag den opsparede kapital . Så måske skal vi have lavet et emne som hedder indhold på dagen ?(måske kim vil stå for at oprette tråden ,på begge fora ?) Så kom endelig frem med ideerne .og er der noget praktisk skal jeg nok sørge for det .de bedste hilsner michael
13-05-2014, 07:46 PM
Skal det ikke bare køre her i tråden ligesom det gør på det andet forum?
Jeg har ikke behov for noget konkret tema, bare der kommer så mange ure (og mennesker) som overhovedet muligt. Og rigtig gerne både vintage og nyere ure, da jeg finder det hele interessant. Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
13-05-2014, 08:02 PM
For min skyld kan det godt køre her . Det er bare vigtigt at det kommer ideer på banen . Til at fylde rammerne ud . Jeg har ikke erfaring i hvad der skal være . Så lad os få ideer og folk det vil udstille på banen .. og gerne nogle tovholdere til indholdet .
13-05-2014, 09:34 PM
Så har jeg også tilmeldt mig.
Kommer med masser af vintage Omega Mvh. Thomas Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
13-05-2014, 10:16 PM
fedt thomas , måske du vil kordinere vintageafdelingen ? og melde tilbage hvad der skal bruges af bord ?
14-05-2014, 09:24 PM
Ville rigtig gerne - kan desværre ikke., :(
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|