Svar: 1,472
Tråde: 51
Modtaget Likes: 65 i 42 svar
Givet Likes: 261
Ser rigtig godt ud, håber at de smagte og lever op til forventningerne ;) Syntes jeg aner en Laphroaig i baggrunden ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
•
Svar: 311
Tråde: 28
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
T.Hansen Skrev:Ser rigtig godt ud, håber at de smagte og lever op til forventningerne ;) Syntes jeg aner en Laphroaig i baggrunden ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Den er alle pengene værd! Og godt set;-)
•
Svar: 311
Tråde: 28
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
MortenKN Skrev:Fin tråd...
Har dog siden jeg fik øjnene op for kvalitets rom ikke rørt hverken Whiskey eller Cognac, da det ikke siger mig så meget længere - Men førhen var jeg svært glad for Ben Nevis som dog kan være halvsvær at opdrive. Selvsamme mærke vandt en større smagskonkurrence til en ret stor whiskeysmagning for år tilbage. Dejlig flaske....
De røgede har aldrig sagt mig noget....Syntes de smager som en gummistøvle lugter....Og jo jeg har smagt noget af det fra øverste hylde...
Hvis man ikke endnu har smagt enten Ron Zacapa 23 års rom eller en Diplomatico, så er man gået glip af noget.... Det er bare kræs
Tror også jeg skal igang med at smage lidt rom på et tidspunkt. Det eneste rom jeg har smagt er bacardi;-)
•
Svar: 329
Tråde: 15
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Givet Likes: 65
Jeg fik en Cardhu 12 års i fødselsdagsgave sidste år. Det er bestemt også en dejlig whiskey. Og jeg har også haft Laphroig 10 års, og en del andre af tvivlsom kvalitet.
Men jeg er enig med Morten, har man først prøvet rom af en god/rigtig god kvalitet, så følger man det spor. Ron Zacapa, Ron Millonario eller det ypperste af rom: Plantation 20 års fra Barbados, giver efter min mening , de fleste whiskey´s baghjul.
•