Svar: 359
Tråde: 46
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Desværre mere reglen end undtagelsen
Tråde: 25
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
hamrende Træls ! og den anden vej sker det faktisk også , jeg accepterede en vare til den annoncerede pris , og så skulle han pludselig have mere for den

han endte hvis med selv ,at beholde det.
Men folk er nogle gange useriøse ,og nethandel har ikke gjort problemet mindre.
•
Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Ikke alle folk herinde fra er bedre. Fik et tilbud fra et aktivt medlem herinde (vil ikke nævne hans navn, da jeg har 'lagt det bag mig', og der ingen hard feelings er) på et Steelfish, jeg havde til salg på itstime. Han ville hente uret dagen efter ved middagstid. En lørdag. Så jeg blev hjemme fra en familiekomsammen, men han mødte ikke op. Aflyste ej heller. Jeg fik fat i ham hen på eftermiddagen, hvor han oplyste, at uret kunne købes billigere i Tyskland. Suk.
•
Et ord.... Juicepresser.... I den sorte bog og videre :-)
•
Svar: 1,011
Tråde: 49
Modtaget Likes: 57 i 35 svar
Givet Likes: 133
Det er bare super dårlig stil at byde på ting når man efterfølgende ikke vil stå ved sit bud. Ved fjernhandel hvor køber har 14 dages returret kan det bare ikke svare sig at henholde sig til aftalelovens paragraf 1 om at ethvert tilbud er bindende hvis det accepteres, da køber altid kan returnere efterfølgende.
Er der ikke tale om fjernhandel men en prisaftale man indgår mens man står med varen i hånden, så har køber per default ikke fortrydelsesret, og så fanger bordet iht. aftaleloven.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
•