Til alle LWentusiasterne
KimT Skrev:
Claus Tukjær Skrev:Lad os se efter 50-100 remskifte Icon_mrgreen
Icon_e_biggrin1

Det er i denne forbindelse også værd at nævne at et komplet sæt skruer koster 350,- dkr. skulle de alligevel få mærker Icon_e_wink
Jeg skal ikke påstå at skruerne ikke er bløde, for det er de. Men min påstand er stadig at det er muligt at skifte uden mærker.
Måske, men der er nok en grund til at de ser så smadret ud.
Svar
Ja - fordi folk ikke er forsigtige nok Icon_e_wink
Svar
Jeg har også set mange Omega skruer som er blevet mishandlet på grund af forkert værktøj. Men LW levere jo værktøj med. Netop derfor burde det ikke kunne lade sig gøre at ødelægge skruerne.

Uanset om du (som en af få, åbenbart) kan skifte rem uden at ødelægge skruerne, så burde LW lave de skruer mere solide.
Svar
Claus Tukjær Skrev:Uanset om du (som en af få, åbenbart) kan skifte rem uden at ødelægge skruerne, så burde LW lave de skruer mere solide.
Det er vi helt enige i. Selvfølgelig er skruerne for bløde når folk så nemt efterlader mærker og de burde være bedre/hårdere. Det er slet ikke det jeg argumenterer imod Icon_e_wink Jeg siger bare at det er muligt, hvis man er lidt forsigtig - Det er der bare mange der ikke er. Måske er det også fordi vi ikke har set så mange LW i DK endnu. Udover mit eget har jeg maks set 8 andre i DK. I LW-gruppen på facebook hvor der er masser af billeder af LW ure, ser man tit ure med forskellige remme OG fine skruer Icon_e_wink

Men igen, hvis skruerne nemt får mærker, så er de for bløde - helt enig.
Svar
De kunne jo bare levere en komposit nøgle med, så værktøjet ikke var hårdere end skruerne. Det er jo ikke just for at de skal spændes ret meget, så et relativt blødt værktøj ville kunne føre arbejdet. Lettere og billigere end at skulle gøre skruerne hårdere eller skifte dem.

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
Ja, det ville være en mulighed.
Svar
Plastik er vejen frem.
Svar
Jeg fatter heller ikke, hvorfor alt urmagerværktøj skal være lavet i materialer, der er hårdere end de materialer, som urene er lavet af.

Tænk alene hvor anderledes dejlig verden ville være, hvis der ikke fandtes en milliard PAMs med skruetrækkerspor på hornene Icon_e_biggrin1
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Det kaldes patina, Rasmus Icon_e_wink
Svar
Det samme gør sig gældende på eksempelvis AP 15300, her er skruerne til fastgørelse af lænken ekstremt bløde, og efter Klarlunds udsagn udført i hvidguld. Husker ikke prisen, men så absolut en formue set i forhold til størrelsen Icon_e_surprised

Sent from my iPhone using Tapatalk 2
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)