Svar: 143
Tråde: 4
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
maclerche Skrev:Claus Tukjær Skrev:maclerche Skrev:Jeg ville også få en professionel til at udføre opgaven, der dog et par stykker som er nævnt i tråden jeg ikke ville lade udføre den opgave.
Ingen nævnt, ingen glemt, men du kan evt. skrive en pm!
Men nu mistænkes alle de nævnte, så måske det er bedre at du skriver om dine erfaringer. Blot en tanke.....
Nej det går bare galt, det har jeg set før…. fejlen er helt min, jeg skulle have skrevet en PM til ham i stedet.
Jamen så vil jeg da gerne sige det (jeg mener): Kronos ville jeg ikke lade røre noget som helst.
•
Svar: 3
Tråde: 1
Hej alle sammen
Tak for de mange svar. Jeg tror jeg ender med at tage uret til et par forskellige urmagere og hører hvad de siger.
Det er egentlig ikke fordi jeg ikke vil have, at der er et par ridser på uret. Ligegyldigt hvad, så kommer de jo igen på et tidspunkt :) Men når nu man har gjort en god handel, ville det da pynte at shine det lidt op. Særligt, hvis ikke det behøver koste meget mere end en 1000 kroner.
Tak også for anbefalinger og det modsatte. Jeg er tidligere blevet anbefalet - i anden forbindelse - at gå til Ravnkilde på Østerbrogade. Enormt flink og imødekommende, så der tænker jeg også at tage ind.
Et er sikkert; jeg prøver ikke selv! Der er sq for mange advarselslamper der blinker og lyser :)
Ender jeg med at polere uret, uploader jeg før/efter serie, så I kan se hvordan det ender :)
Tak tak tak igen.
God weekend
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Ravnkilde er super.....og velkommen til ItsTime.dk
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Hmmmm.....
Jeg ville nyde uret som det er. Hvis jeg ønskede mig et ur i bedre stand uden så kraftige brugsspor ville jeg nok bytte til sådan et.
Jeg kan personligt godt lide at et toolur har brugsspor, men det er jo en smags sag. En ordentlig polering vil være ret dyr og ikke øge værdien af uret tilsvarende vil jeg mene.
Vh baun
•
Svar: 1,464
Tråde: 49
Modtaget Likes: 266 i 154 svar
Givet Likes: 118
Jeg ville vente til uret fik service.
Hos mange AD, især Klarlund, tager de det samme for service uden polering som med polering, og hvis Klarlund skal gøre det, så ville jeg vente til uret trænger til fuld service.
•
Svar: 175
Tråde: 9
Og bezel kalder jeg krans
•