Bagkasseweekend.....
#11
Det troede jeg også tidligere indtil jeg så fik urene Icon_flov Icon_e_wink

Men vi er jo alle forskellige og jeg har erfaret at jeg aldrig rigtig ved det før jeg har købt urene og ejet dem i en periode.
Royal Oak´en var jeg rimelig klar over jeg ville blive glad for og LW´en kom lidt ind fra sidelinien og jeg er stadig overrasket
over hvor stort et indtryk den har gjort på mig.
Svar
#12
Jeg har en 15202 - alternativt 15300 med sort eller blå skive øverst på min ønskeseddel - og håber snart (0-3 måneder) at det kan realiseres. Har haft begge ure før, så ved hvad jeg "går ind til" ;)

Dernæst findes der en række Panerai ure jeg gerne så supplerede med 4b samt et IWC 3786 og et Rolex 1680 red SUB

Når de ure er tilføjet til samlingen - så er jeg RIGTIG glad ;)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Svar
#13
KimT Skrev:Det troede jeg også tidligere indtil jeg så fik urene Icon_flov Icon_e_wink

Men vi er jo alle forskellige og jeg har erfaret at jeg aldrig rigtig ved det før jeg har købt urene og ejet dem i en periode.
Royal Oak´en var jeg rimelig klar over jeg ville blive glad for og LW´en kom lidt ind fra sidelinien og jeg er stadig overrasket
over hvor stort et indtryk den har gjort på mig.

Jeg forstår godt din optimisme omkring LW! Synes de laver nogle fede ure, som stadig har et rigtig høj klasse over sig. Altid dejligt at man kan blive positiv overrasket over et nyt bekendtskab Icon_e_smile
Svar
#14
JesperC Skrev:Når de ure er tilføjet til samlingen - så er jeg RIGTIG glad ;)
Det kan jeg godt forstå Icon_e_wink

For mig måtte der gerne dukke Daytona i guld, GO PanoLunar XL og et Nautilus Chrono op - så var jeg en glad dreng Icon_e_biggrin1
Svar
#15
Ja, og vores lister indeholder jo også ure for adskillige 100 tusinder - så der skal da rigtig knokles :D

I øvrige vildt som GO er hypet lige i tiden - er dog helt enige i at de laver nogle fantastiske ure :)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Svar
#16
Er GO hypet mere end normalt? Jeg synes faktisk slet ikke de får den opmærksomhed de fortjener (her på forummet)
Det er mere end et år siden jeg faldt over et PanoInverse som fik mig til at kigge den vej og jeg er sikker på det vil lykkes på et tidspunkt Icon_e_wink
Svar
#17
KimT Skrev:For mig måtte der gerne dukke Daytona i guld op - så var jeg en glad dreng Icon_e_biggrin1
Nemlig Kim. Det er et af de mest lækre guldure der findes. Og sådan er det bare... Icon_e_biggrin1
Mvh Palle
Svar
#18
Det kan godt være at hypet er det forkerte ord, men syntes at der er en tendens til at alle gerne vil have et GO, men ingen køber - you know :)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Svar
#19
JesperC Skrev:Det kan godt være at hypet er det forkerte ord, men syntes at der er en tendens til at alle gerne vil have et GO, men ingen køber - you know :)


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Var det ikke først hype hvis folk virkelig købte Icon_question
Snakker man hype syntes jeg heller man skulle sige Lange Icon_e_surprised
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#20
Stensbjerg Skrev:
JesperC Skrev:Det kan godt være at hypet er det forkerte ord, men syntes at der er en tendens til at alle gerne vil have et GO, men ingen køber - you know :)


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Var det ikke først hype hvis folk virkelig købte Icon_question
Snakker man hype syntes jeg heller man skulle sige Lange Icon_e_surprised

Præcis - har ret du :)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: