04-11-2013, 05:36 PM
Tillykke med det
Helt sikkert et lækkert ur! Bærer selv mit ofte og gerne på en 22mm armygrøn nato rem
Simon Hedegaard
|
Er en glad mand
|
|
04-11-2013, 05:36 PM
Tillykke med det
Simon Hedegaard
04-11-2013, 05:50 PM
Hedegaard Skrev:Tillykke med det Jeg blev så glad for uret at jeg straks købte et ekstra. Det har dog ikke vist sig nødvendigt endnu. Jeg har virkelig forsøgt at tage livet af det og det HOLDER bare! Kassen har fået kæmpe hakker og buler - men værket tikker lystigt derud af. (dog ikke særligt præcist). Herligt med et ur man ikke skal passe på, men bare kan rode rundt i værktøjskassen med eller tage på til jagt.
04-11-2013, 07:12 PM
Nu er det som sagt mit første mekaniske ur... Må man stille uret ved at dreje tilbage på kronen, eller må man kun dreje med uret? Sek viseren stopper lidt når man drejer mod uret, sker det noget ved det?
Sendt fra min HTC One
04-11-2013, 07:15 PM
Ralle Skrev:....men sandsynligheden for at det BÅDE er dit første OG dit sidste mekaniske ur er nok uendelig lille, for ét mekanisk ur smager af flere mekaniske ure Neeeeeej pjat!!! Bjørn Sent from my iPhone Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
04-11-2013, 07:23 PM
Hej Knudsen, tillykke med dit nye Seiko!! Det klæder din arm!
Mht. remme og lænker, så findes der tonsvis. Tror SKX007 er er af de ure der findes flest accessories til. Tjek yobokies.com og monsterwatches.eu de sælger begge forskellige lænker til SKX007. Desuden er der ude omkring i verden er hav af forskellige gummiremme og nylonremme (NATO/Zulu). Selv har jeg en superoyster lænke, en Z22 gummirem og ca. 10 forskellige NATO remme til mit SKX007 :-) Bjørn Sent from my iPhone Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
04-11-2013, 07:48 PM
Takker:-) det er et super lækkert ur! Men sådan en Nato rem frister. Hvordan og hvorledes med vand, hvordan har de det med det?
Sendt fra min HTC One
04-11-2013, 08:14 PM
knudseninc Skrev:Takker:-) det er et super lækkert ur! Men sådan en Nato rem frister. Hvordan og hvorledes med vand, hvordan har de det med det? De har det ok, synes bare det er irriterende at have en våd natorem på håndleddet, så jeg tager dem af og tørrer dem når de er blevet våde. Heldigvis tager det ca. 30 sekunder at skifte natoremmen ud med en anden, så desto større grund til at have flere end en :-) Bjørn Sent from my iPhone Mvh. Bjørn
04-11-2013, 08:24 PM
bcmb Skrev:Jeg er ur noob, så holder mig fra selv at skifte remme osv... Og det koster lidt hver gang min urmager skal gøre det...knudseninc Skrev:Takker:-) det er et super lækkert ur! Men sådan en Nato rem frister. Hvordan og hvorledes med vand, hvordan har de det med det? Sendt fra min HTC One
04-11-2013, 08:35 PM
Skal sådan en automatisk fætter ind i en "rutine"? lagde lige mærke til det var gået i står for 10 min siden....
Sendt fra min HTC One
04-11-2013, 09:05 PM
Måske sidder rotoren lidt stramt indeni - jeg løsnede min lidt. Men det lyder stadigvæk ret højt når den drejer rundt. Derfor skal du nok gå med det en hel dag for at det er trukket helt op. Rotoren er ikke så velsmurt og balanceret at den bare svinger amok når de løfter en kaffekop.
Så brug det 5-10 timer dagligt. Så burde det ikke gå i stå om natten. Men en stor gangreserve kan det ikke prale mig. |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|