VIRTUOSO Torino Italien
Hej Klaus, jeg burde have nævnt at 114060 var ikke fra denne bix, men fra en mindre grey market dealer.
Jeg brugte handelen bare som eksempel om at der er mange penge at spare og at italienske sælgere ikke er partout snydepelser Icon_e_wink

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
OK, fint John. Jeg spørger fordi netop den forhandler der spørges til her i tråden er meget billig.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Hurtigt søgning bringer ikke noget alarmerende frem. Det er et professionelt fysisk forretning og priserne er noget som er helt realistisk (dog fra den billige ende). Nogle sælgere satser på mængden - lave priser skaber omtale.
Ved at ringe og chatte med personalet (evt. blive viderestillet mm.) hjælper altid for at få en idé om, hvem ens "modpart" er.
Flyver Ryanair ikke til Torino / nabolaget ?
Jeg ville ikke være nervøs - men hvis en anden er det, kan jeg sådant set godt forstå Icon_e_wink

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Men lige gyldigt hvordan man vender og drejer det så er det ens mave fornemmelse der i sidste ende skal være afgørende....

Er man en gammel ræv i gamet så ville man nok bare gøre det - er man "ny" og det er en af de første handler så giver den nok lidt knuder er mit bud! Icon_e_wink

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)