Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Ja jeg bliver heller ikke generet af det. Et eller andet sted er det jo ikke alle der er så påpasselige som
mange af os. Masser af mennesker ser det som en brugsgenstand og er ligegyldige overfor ridser.
Jeg passer bedre på mine ure end "normale" mennesker i og med at jeg er en urtosse og det tror jeg
gælder de fleste tosser. Når det så er sagt, så betyder lidt ridser jo ikke alverden hvis uret ikke skal
sælges igen

(hvilket efterhånden ses tydeligt på mit 15400)
•
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
Jeg tror også vi er for sarte herinde. Jeg er det fordi jeg skal sælge urene.
Glemmer aldrig da jeg fik et Omega Planet Ocean til salg: [url]"http://www.ct-watches.dk/solgte-ure/product/738-omega-planet-ocean-xl-2008/category_pathway-13" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.ct-watches.dk/solgte-ure/pro ... pathway-13[/url] Billed nr. 8 viser et stort fladt mærke som om uret har været tabt. Der var også ridse i glasset. Uret var selvfølgelig tjekket af Halse og prissat efter standen.
Køberen var fuldstændigt ligeglad og helt ekstatisk da han fik uret på armen. Slettegård så uret lige før det blev solgt og var meget overrasket da køber var ligeglad.
•
Svar: 1,401
Tråde: 60
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Claus Tukjær Skrev:Køberen var fuldstændigt ligeglad og helt ekstatisk da han fik uret på armen. Slettegård så uret lige før det blev solgt og var meget overrasket da køber var ligeglad.
Ja, det ur husker jeg tydeligt, og det beviser, at nogle mennesker IKKE går SÅ meget op i standen på urene, som vi gør
Casio G-shock
Seiko 5
•
Svar: 79
Tråde: 13
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Det er også fair nok ikke at gå så højt op i ridser, men at behandle dyre ure som "søm i en værktøjskasse", er altså for mig idioti...
Enhver kan jo sige sig selv, at det ikke er noget, der øger værdien eller gør uret pænere - Selvfølgelig er nogle få så velhavende, at det er skide ligemeget for dem, da de kan skifte ure, som vi andre skifter boxershorts, men det må altså være et fåtal, det handler om...
/Jon
•