03-09-2013, 09:11 AM
Jeg er pjattet med den...men ikke med prisen.
|
Hvad syntes i?
|
|
03-09-2013, 09:11 AM
Jeg er pjattet med den...men ikke med prisen.
03-09-2013, 09:58 AM
Flere taler om at den er dyr.
men kan man overhovedet få andet som er bedre til prisen: Godt brand Super historie Super lækkert in house værk Smuk forarbejdning Og et design som har bevidst holdbarhed og kvalitet Det er mange penge. Ja, men hvor får man det samme eller mere for pengene? Altså matcher eller er bedre på alle fronter? Det er da lettere at finde dyrere chronografer som egentlig ikke leverer mere, synes jeg. vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
03-09-2013, 11:31 AM
Vi er helt enige om, at den ikke er spor dyr i forhold til så mange andre ure (fx Rolex), men isoleret set synes jeg, at cirka 63.000 DKK er for mange penge for et masseproduceret ur, selvom brandet er fedt, værket er lækkert og forarbejdningen i top. For blot 5.000 DKK mere kan jeg få mit drømme-Panerai
Venligst
Rasmus "Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..." C.V. Jørgensen
03-09-2013, 12:38 PM
Jeg var faktisk ikke klar over at den kostede 63K.. Jeg havde set på stål udgaven i sort på chrono24 til 34K, og tænkte så at jeg nok kunne finde den blå i titanium til 40-45K.. Jeg regnede da kun 20K forkert:-(
Hvad angår uret i forhold til Panerai, så tror jeg faktisk at dette Omega ur her, er i lige så god kvalitet.. [url]"http://www.chrono24.dk/omega/speedmaster-professional-moon-watch-quadrante-nero--id2361363.htm?query=omega+moon+watch+2013&suchen=S%C3%B8g&dosearch=true&searchexplain=true&resultview=list&dosearch=true&urlSubpath=/search/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.chrono24.dk/omega/speedmaste ... /index.htm[/url] Mvh Henrik A
Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
03-09-2013, 12:54 PM
Ståludgaven er super lækker og lige "mig", og 34k er mildest talt en ekstremt fornuftig pris...
Venligst
Rasmus "Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..." C.V. Jørgensen
03-09-2013, 01:11 PM
baun Skrev:Flere taler om at den er dyr. Godt brand <- får du også i en ref 3570 Super historie <- får du også i en ref 3570 Super lækkert in house værk <- får du ikke Smuk forarbejdning <- får du også i en ref 3570 Og et design som har bevidst holdbarhed og kvalitet <- får du også i en ref 3570 cal 9300 er et lækkert inhouse værk, ja. Men det har endnu ikke bevist sin holdbarhed. Det kan godt være at man får meget chronograf for pengene i forhold til andre mærker, men er det fair at denne model er så meget dyrere end andre speedmastere hvor det kun er værket der er forskellen? Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
03-09-2013, 01:47 PM
Nu er det jo titanium blue, der tales om til 63K. Den alm. version Speedmaster 9300 koster ca. 50K.
Jeg synes den er meget fin og glæder mig også til at se 1957-versionerne... mvh jens
03-09-2013, 01:52 PM
Henrik A Skrev:Jeg var faktisk ikke klar over at den kostede 63K.. Jeg havde set på stål udgaven i sort på chrono24 til 34K, og tænkte så at jeg nok kunne finde den blå i titanium til 40-45K.. Jeg regnede da kun 20K forkert:-( WTF 34k? Listeprisen er 51k. Where is the catch? Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
03-09-2013, 04:46 PM
Jeg synes også at ure - også Omega ure er blevet meget dyre.
Men når man tager en bestemt model fx. Den nye speedy i stål med cal 9300 i billigste udgave til ca 50 K synes jeg det er svært at finde en chronograf der alt i alt giver mere for pengene. Vil man sammenligne med et ur der ikke har chronograf vil det give mening også at tage et Omega uden chronograf. Et PO, AT, HV og så synes jeg igen det er svært at finde andre mærker som giver det samme eller mere på alle punkter end Omega. Designet og brandimage kan man jo altid diskutere og det er vel også grunden til at vi alle vælger forskellige ure og mærker. Men jeg er jo også Omega lover Vh baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|