Pris på 114060?
#11
Citat:RJ skrev:
Synes i øvrigt at det omtalte ur ser super ud på din arm på trods at størrelsen :-)

Mvh.
Rasmus
Helt enig _________________
Venlig hilsen Lars


Og, so am I. Du tror næppe på os pga. at du er vannet dig til de store kryder, men klokken er ikke for lille for dig.
Nej, den ser herrefedt ud på din håndled !
Store ure kan nemt blive alt for larmende og vulgære - det gør dette ur ikke; hverken for stort eller lille.

Der er én til salg på It´sTime for 38K. Hvis den ikke gå med Sub´en, kan du altid skyde uret videre med samme pris.

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#12
Kan se, at et 114060 er solgt for 4.500 euro på TZ-UK for et par uger siden. Det må så siges at være en super pris.
İmageİmageİmage
Svar
#13
Ja det er en ret flot pris for et let brugt Sub med omkring 1 år på bagen.

Men hvis du skal have et helt nyt i EU fra en god og ærlig sælger, så skal du nok ikke sætte næsen op efter de absolut billigste priser du kan finde rundt omkring.

Realistisk så skal du nok sætte 40k af +\- et par tusinde. Skal du have den med dato så er prisen omkring 5-6k højere.
(Generelt kan de "nemt" findes til små 10k under den danske listepris) Skal det være endnu billigere, så bliver det ofte på bekostning af tryghed, vished, stand, ventetid eller andre små og store ærgelser.

Det er fine priser og beholder du uret bare igennem den næste prisstigning, så er du allerede "home safe".

Det er ca. det prisleje - plus/minus så begynd du hellere at lede efter en forhandler du er tryg med, i stedet for at dvæle ved knaldtilbud og deslige for at spare 2500kr. Du vil jo alligevel helt have det splinternyt.
Svar
#14
Selvfølgelig er tillid til forhandleren alfa og omega, men man plejer ok nemt at få masser reference på sælgere på tz-uk (dog kender jeg intet til den pågældende sælger).

Jeg har øjne åbne - og hvis af jer forumbrødre ser ét, så kast mig gerne en pb. Tak :)
Svar
#15
Jeg havde snuppet den 114060 som Stoffer har til salg her på itstime.dk. Du kan se og prøve uret med det samme og til 38K, kan det IKKE gå galt. Det ER en god pris for det ur!
__________________________
De bedste hilsner
Lars Slettegaard

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
#16
Slettegaard Skrev:Jeg havde snuppet den 114060 som Stoffer har til salg her på itstime.dk. Du kan se og prøve uret med det samme og til 38K, kan det IKKE gå galt. Det ER en god pris for det ur!


Icon_+1
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#17
Slettegaard Skrev:Jeg havde snuppet den 114060 som Stoffer har til salg her på itstime.dk. Du kan se og prøve uret med det samme og til 38K, kan det IKKE gå galt. Det ER en god pris for det ur!
Klaus har et sub med dato til salg til 42k, og hvis Encino er korrekt med, at 114060 skal være 5-6k billigere, burde prisen på et 114060 vel være 36-37k? :o
Svar
#18
Hvis JEG skulle investere i et brugt Rolex, skulle det helt afgjort være et 16600... [url]"http://itstime.dk/ure-til-salg/ad/salg,2/rolex-seadweller-16600,649" onclick="window.open(this.href);return false;">http://itstime.dk/ure-til-salg/ad/salg, ... -16600,649[/url]
Venligst
Rasmus


"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
#19
Ken - jeg skrev at et nyt (brugt/gråt) no date realistisk kan findes omkring 40k og med dato ville det være 5-6k mere altså 46k.

Jeg skrev aldrig 36-37. Det er drømmepriser og ikke noget man kan forvente at finde uden at løbe ind i andre problemer. For 40-42 kan du finde det HELT nyt med plastik. 38k for et i super stand er en god pris.
Hvis du ikke springer på dén og går og venter på (måske) at kunne spare 500-1500kr, så er det fordi du ikke er helt opsat på at eje uret, og så bør du vente.
Svar
#20
Jeg forventer at få et spritnyt 116610 ind i morgen til kr. 45.995
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)