Bronze når bronze er bedst...
Tillykke med et rigtig flot og interessant ur. Anonimo er stadig en smule undervurderet IMHO, men det ændrer sig nok med tiden.

Mvh
Michael
İmage
Svar
MichaelSC Skrev:Tillykke med et rigtig flot og interessant ur. Anonimo er stadig en smule undervurderet IMHO, men det ændrer sig nok med tiden.

Mvh
Michael

Mange tak, Michael! Jeg er helt enig med dig i, at Anonimo er undervurderet, men af uransaglige årsager er der jo altid oversete "perler" Icon_e_smile
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Ser rigtig fedt ud, en model man heller ikke lige ser hver dag :-)
Svar
Et fedt fedt ur som jeg sagtens kan se på mit håndled. Tillykke herfra Icon_flag
Truyen
Tusind tak, Kim og Truyen Icon_not Jeg er super, super glad for uret - det eneste er bare, at min hud ikke så godt kan lide bronze Icon_rolleyes

Her er lige et par billeder mere og flere følger... I min verden er kassen ubeskriveligt flot og lækkert lavet Icon_arrow

İmage
İmage
İmage
Venligst
Rasmus

C.V. Jørgensen
Svar
Ralle Skrev:Tusind tak, Kim og Truyen Icon_not Jeg er super, super glad for uret - det eneste er bare, at min hud ikke så godt kan lide bronze Icon_rolleyes
Så må du have tape omkring håndleddet Icon_crazy
[-]
  • runzuk5
Svar
Jeg troede faktisk ikke at nogle af bronzeurene var med bronzebagkasse?

Er den normalt ikke lavet i et andet materiale?
Svar
KimT Skrev:Jeg troede faktisk ikke at nogle af bronzeurene var med bronzebagkasse?

Er den normalt ikke lavet i et andet materiale?
Jo, når det er en skruebagkasse. Så er der fare for at bagkassen patinere fast..... Så vidt jeg ved benytter Anonimo mere rent og uskadeligt bronze til deres ure, så der burde ikke være problemer med hudkontakt....
Svar
Så blev jeg også lidt klogere i dag Icon_e_wink
Svar
Claus Tukjær Skrev:
Ralle Skrev:Tusind tak, Kim og Truyen Icon_not Jeg er super, super glad for uret - det eneste er bare, at min hud ikke så godt kan lide bronze Icon_rolleyes
Så må du have tape omkring håndleddet Icon_crazy

Aldrig Icon_e_biggrin1

Du har helt ret i, at Anonimo bruger en anden og "bedre" type bronze end den normale CuSn8, men både min krop og sjæl har alle dage været temmelig sårbar/følsom Icon_e_wink
Venligst
Rasmus

C.V. Jørgensen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)