19-07-2013, 07:11 PM
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
|
Cartier - Et overset mærke herinde?
|
|
19-07-2013, 09:54 PM
20-07-2013, 09:57 AM
Jeg tror at mange piger ikke vil sætte pris på mekanisk manuelt værk. Jeg prøver ikke at pådutte Conni min passion for det, men hun er dog glad for dem med automatic selvom det undrer hende at det pludselig efter kun et par måneder kan være 5 minutter foran, når det er så dyre ure
Vh baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
21-07-2013, 07:57 AM
baun Skrev:[...] selvom det undrer hende at det pludselig efter kun et par måneder kan være 5 minutter foran, når det er så dyre ure Plejer kvinder alligevel ikke at være 'fashionably late'? Cartier er formentligt det nemmeste at sælge, hvis vi skal sammenholde det med andre smykkeproducenter, f.eks. Piaget, Bvlgari, Harry Winston, mv. Calibre de Cartier er overraskende behageligt at bære! Prisen er heller ikke værst, selvom værket (cal.1904 PS MC) kunne piftes en smule op.
21-07-2013, 09:07 PM
Kunne jeg overbevise "hende af min" om at hun skulle have et lidt dyrere ur og jeg måtte bestemme,
så er der ingen tvivl om at jeg ville købe et Rolex eller en Tank model der er bare noget smukt over Catier's ure syntes jeg, som gør at de passer rigtig godt på en kvinde arm. Så for mig er der ikke noget i vejen med mærket på nogen måde, deres herre ure tiltaler mig bare ikke mest i ur verden. Yoshikazu Akahane. 28/+50.
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|