Svar: 3,709
Tråde: 479
Modtaget Likes: 2,853 i 1,244 svar
Givet Likes: 1,166
Det er jo ganske sjovt at se en unboxing i billedserie og tillykke med det flotte ur.
Tænk på hvor dyrt det er at kune få lov til at fjerne diverse små plastik folier og mærke det jomfruelige ur i sine hænder, men det er stærkt vanedannende
Vh. Michael
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
•
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
Mange tak.
Cal. 8500 bliver det først den dag Omega kan lave den orange lünette i keramik. Jeg er heller ikke vild med glasbagkassen (og prisen).
Dette er købt spritnyt, da det ER en keeper (seriøst) og uret er nu næsten umuligt at opdrive som nyt. De eneste ure jeg har haft i længere tid, har været helt nye. Skal også have en ny Seawolf. PO og Seawolf er de 2 modeller af ure som jeg har solgt flest af i CT-Watches.dk.
•
Svar: 7,823
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,356 i 1,337 svar
Givet Likes: 1,828
Tillykke med uret Claus den model har jo altid været dig sammen med Seawolfen

,
fuld forståeligt du vil lave dem til seriøse keepere (that was a good wending maybe we can use it in another afsnit

),
tillader mig dog at tvivl på du stadigvæk har dem om,lad os sige tre år.
Det er helt sikkert et flot ur som til den rigtige pris har en fin value
jeg har haft modellen i hånden flere gange,og må indrømme at personligt tiltaler den mig ikke.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Svar: 3,308
Tråde: 195
Modtaget Likes: 1,436 i 469 svar
Givet Likes: 802
Nok også det ur som jeg har ejet flest af, i begge størrelser.
45,5mm er hver gang blevet solgt på grund af størrelsen.
42mm modellen passer meget bedre til mig og skal da helt sikkert eje et igen og gerne Skyfall modellen

, syntes at den har en flot skive og jeg har ikke noget imod at der 007 ved kl. 7

. Men så skal der spares op og det ved jeg ikke lige om jeg gider at vente på.... Derfor bliver det nok den "alm." 42mm model, med cal. 2500 værk
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
•
Svar: 326
Tråde: 24
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tillykke Claus, den er og bliver bare monster fed
•
Svar: 940
Tråde: 53
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 6
Super fedt ur Claus, som jeg også har haft et par stykker af efterhånden

Og især i den orange udgave som jeg helt sikkert også finder fedest
Claus Tukjær Skrev:Det ER en keeper (seriøst).
Tillader mig dog alligevel, at stille mig med lidt skepsis overfor dette statement

Men mon ikke det skal stå meget grelt til før du skildre dig af med en "keeper" denne gang... Og så kan du jo få stillet din "flipper lyst" med alle de andre ure du har igennem biksen
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Tillykke med en "seriøs keeper"
Det betyder så formeltlig at der går lidt længere tid før det bliver solgt end de normale "keeper" som vel er 6 uger

, men alt er relativt også Keepere.
Interesant er det imidlertid at så mange vender tilbage til ure de har ejet tidligere. Det har jeg vist aldrig selv prøvet. Jeg har nu heller aldrig prøvet at købe et sprit nyt ur, pakke det op og tage det jomfruelige ur i brug.
Jeg tænker somme tider: "Hvad pokker skulle jeg købe hvis nu jeg skulle købe et sprit nyt ur?" Den dag jeg kender svaret - og det formentlig er en Omega, vil jeg nok vælge at få det leveret af urmager Halse på en velvalgt dag.
Hvad er din specielle oplevelse af et sprit nyt ur kontra et "nyt brugt ur" Claus? Jeg mener hvis du fx. sammenligner med da du fik dit første Ploprof (altså et som var dit) sammenlignet med at pakke dette nye PO op og tage det i brug?
vh Baun
•