Det er dårlig reklame for AP det der. Nok ikke et billede de vil bruge i deres reklame. Synes det er lidt pinligt, at han behandler ure til så mange penge, som han ikke selv har betalt for på den måde
Men bryder mig ikke særligt meget om ham alligevel, men kan da godt have lidt ondt af AP over den behandling.
•
Svar: 7,823
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,356 i 1,337 svar
Givet Likes: 1,828
Bare endnu et bevis på (ihvertfald for mig) at manden er en id..t.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Svar: 2,792
Tråde: 143
Modtaget Likes: 126 i 62 svar
Givet Likes: 22
Man bliver altså ikke guvernør i Californien uden at kunne et eller andet. Man kan syntes om ham hvad man vil, men en idiot er han vært fald ikke.
Fordi man har råd til at være et svin overfor sine ting, betyder ikke man er dum, bare at man har så mange penge at materielle ting får en helt anden værdi.
•
Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Givet Likes: 0
Stensbjerg Skrev:Bare endnu et bevis på (ihvertfald for mig) at manden er en id..t.
Jeg har erfaret, at vi har diamentralt modsat opfattelse af, hvem der er idioter og ikke er idioter, så det overrasker mig ikke ;)
Kristofferj Skrev:Man bliver altså ikke guvernør i Californien uden at kunne et eller andet.
Eller verdens bedste bodybuilder gennem tiden. Eller den person, der gjorde vægttræning mainstream? Eller den (på et tidspunkt) højestbetalte skuespiller i verden :D
•
Svar: 2,792
Tråde: 143
Modtaget Likes: 126 i 62 svar
Givet Likes: 22
Ikke for at gøre træning eller skuespil mindre værd, tror jeg stadig man skal have en del mere mellem ørene for at blive guvernør. Men man kan så sige at han har brugt sin baggrund ret meget da han blev politiker. Ret vild at han havde ansvaret for et af de største budgetter i verden!
•
Der er vel slet og ret tale om strategi, hårdt arbejde, selviscenesættelse og ja "politik" ved alle tre forhold.
•
Svar: 387
Tråde: 33
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Mon ikke bare det billede er "iscenesat". En mand der går så meget op i ure, er vel næppe ligeglad med ridser i sine ure  .
•
Svar: 7,823
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,356 i 1,337 svar
Givet Likes: 1,828
Mit syn på manden har intet at gøre med størrelsen på hans arme eller hvad han tjener på at lave film,
det kommer bla. af den måde han har behandlet sine nærmeste på,og hans mildest talt out datet syn på flere områder,
han var vist heller ikke den helt store succes som guvernør hvis jeg ikke husker helt forkert.
Men jeg har respekt for at han har brudt sin sociale arv.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Ja store muskler, men jo ikke lovlige..... og det gør ham lidt til et fjols i mine øjne.
[url]"http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article248871.ece" o nclick="window.open(this.href);return false;">http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkend ... 248871.ece[/url]
Ja så selv i start 80'erne hvordan min søsters gode ven døde som følgerne af doping, som en af de første i bodybuilder miljøet i DK (Haderslev) og kan stadig forstå, at det stadigt er udbredt i stor stil og ikke kun til rockere
Men ure har han vel smag på, for at holde os til topic, eller han får ihvertfald mange af dem. Ved ikke om det gør ham til urelsker, men reklame det giver han da. Tror nu heller ikke Frk. W er urelsker, men har ure for flere penge fra Rolex, end vi kan drømme om....., så det hænger ikke helt sammen. Men bliver han spurgt, så skal han jo sige det, for ellers er det dårlig reklame. Og jeg tror ikke billedet med hans ure er opsat, det ville virke helt tåbeligt, at smide så mange ure til +250.000 tusinde kr. i en kasse og tage billeder af dem - men på den anden side....
Men lad os finde ud af hvilket ur han bærer - jeg er stadig på et swatch......
T.
•
Black Seal Skrev:Ja store muskler, men jo ikke lovlige.....
...
Og jeg tror ikke billedet med hans ure er opsat, det ville virke helt tåbeligt, at smide så mange ure til +250.000 tusinde kr. i en kasse og tage billeder af dem - men på den anden side.... 
Jeg er ret sikker på, at steroider (i hvert fald væksthormon) ikke var ulovligt, da Arnold begyndte sig bodybuildingkarriere (men jeg kan godt tage fejl). Man testede i hvert ikke.
Vedr at behandle ure i den prisklasse på "skødesløs", kan I have en pointe, men det afhænger vel af øjnene, der ser. Jeg er sikker på, at visse folk synes, at jeg behandler min 'dyre' iPhone "skødesløs" - og jeg har utvivlsomt relativt set brugt flere penge på min iPhone end Arnold har brugt på sine ure.
@Jacob: enig i dine holdninger til Arnolds behandling af familien.
•
|