BRUGER du dine ure?
Hej

Jeg har ikke arme nok til at jeg bruger alle mine ure, og jeg har en del ure i boks, jeg aldrig går med, folk går jo heller ikke rundt og flasher deres aktier. Icon_e_wink

MVH Peter
İmage
Svar
jk Skrev:Ja, jeg bruger alle mine ure, men jeg vælger med fornuft. Jeg tager ikke et PP guldur på til havearbejde og heller ikke en AP RO, når jeg reparerer bil.

JK

Bugattiejere har råd til opvarmet garage;

Guld PP og AP RO ejere har vel råd til havemand??

Problem solved??

Icon_party Icon_party
/SK
Svar
Sub'erman Skrev:Bugattiejere har råd til opvarmet garage;

Forhindrer varme i garagen ridser i uret? Så må jeg have installeret det Icon_e_wink

Havemanden er netop sparet væk for at få penge til ure..

JK
Svar
jk Skrev:
Sub'erman Skrev:Bugattiejere har råd til opvarmet garage;

Forhindrer varme i garagen ridser i uret? Så må jeg have installeret det Icon_e_wink

Havemanden er netop sparet væk for at få penge til ure..

JK
Hehe

Touché!!

Icon_e_wink
/SK
Svar
Nu er der jo altså også forskel på at "bruge" og at "misbruge" !!

Jeg bruger også mine ure ud fra den filosofi, at det er både et smykke og en brugsgenstand - og jeg har mest glæde af dem ved at bruge dem. Men jeg kunne f.eks. ikke finde på at tage min 1967 sortskivede Constellation på, hvis jeg ved, at jeg skal deltage i en aktivitet, hvor det formentlig kan blive skadet !

Til gengæld, så kan nogle måske også huske, at jeg tog min (dengang) spritnye Deepsea med til Afghanistan - hvilket den jo altså heller ikke tog skade af !
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Jeg bruger mine ure med glæde og omtanke Icon_drinks
De venligste hilsner, John
Svar
Jeg bruger mine ure, men dog kun et af gange i længere perioder. Pt er det PAM305, som kommer på armen hver eneste dag, og sådan skulle det gerne forblive en rum tid. Så jeg bruger altså ét af mine ure :) Hvis jeg overvejer at sælge et ur, så forbliver det i boksen, da jeg ikke ønsker at påføre det (yderligere) brugsspor, som kan have negativ betydning for salgsprisen.
Svar
Fik du egentlig fikset dit Breitling?
Svar
İmage

Det sker :)
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
Ikke endnu, men det er min skyld, da jeg ikke har haft tid - pga arbejde - til at sende uret endnu, men det skal snart gøres.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)