Er det slut med brugt Rolex ?
TimeToWatch.dk Skrev:Det manglende udbud har intet med service og adgangen til reservedele at gøre. De danske AD'er tilbyder fin service til fair priser.

/Mads
Men man må erkende at det var billigere da Halse kunne servicere Rolex. Går du til en Rolex AD er det en anden pris.... Og med den i forvejen dårlige avance giver det sig selv. Det er ikke blevet nemmere....
Svar
Et almindeligt service af et Rolex koster ca. 3.000 kr. inkl. ny krone og kronerør, ex. polering, hos MC Mortensen som er Rolex SC. De gør alt efter Rolex egne forskrifter og leverer et fint Rolex servicebevis med uret. Halse tager ca. 2.000 kr. for et tilsvarende service uden reservedele og uden at være Rolex SC. Jeg tror faktisk de sidste 1.000 kr. er givet ok ud for at få Rolex servicepapirer med på uret som prof. handler. Ikke mindst hvis vi taler vintage Rolex som ofte ryger udenlands for mit vedkommende. Her tæller Rolex logoet på servicebeviset langt højere end de sidste 1.000 kr.

Forskel i serviceprisen er ikke noget der afholder mig i at indkøbe ure, men klart man overvejer totaløkonomien i et indkøb, men det er uanset om vi taler Tissot eller PP.

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
Ok, jeg mente det var kr. 4.000 for et Rolex service....
Svar
Claus Tukjær Skrev:Ok, jeg mente det var kr. 4.000 for et Rolex service....

Jeg har lige fået serviceret 2 stk Rolex hos Klarlund og der koster det 4.100,- per ur incl reservedele
vh Hans Henrik
Svar
Klarlund tager godt 4 k, så os jyder har en lille fordel Icon_e_wink Skal dog tilføje at de 3 k er uden polering som vist løber i 200-300 kr ekstra.

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
TimeToWatch.dk Skrev:Klarlund tager godt 4 k, så os jyder har en lille fordel Icon_e_wink Skal dog tilføje at de 3 k er uden polering som vist løber i 200-300 kr ekstra.

/Mads

Begge mine var uden polering da jeg ikke vil have dem poleret, men det fik jeg ikke rabat på Icon_e_wink

Men for mit 5513 er prisen incl nyt plexi m.m. Så vist en generel pris for et service med mindre der er specielle ting der måtte være galt. Men som du skriver så er det sjælland priser....
vh Hans Henrik
Svar
Min Submariner har lige være til service hos Ragner Odense of det kostede 3400 kr.

Mvh

René
Svar
Jo længere øst på jo dyrere..... Icon_e_biggrin1
Svar
Vi svare jo også moms og skat,som jeg siger til mine jyske venner hvorfor tror i pengekassen stå på sjælland
der bliver jo også solgt flest anhængertræk på den gale side af vandet. Icon_e_wink

Ting hænger sammen Icon_mrgreen
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Hej Stensbjerg

Jeg troede at i kaldte den for en jydekrog, altså anhængertræk. Icon_e_biggrin1

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)