Forsiden
#11
Henrik og "Glatnakken" bare rolig, sådan skal det selvfølgelig ikke se ud Icon_e_wink
Hvilke browsere bruger i?
Hvis i logger på fra en "ny" pc, vil det se fint ud, så det handler om at få ryddet "gamle" filer på jeres PC´er.
Der ligger altså noget tidligere lagret data på jeres pc´er, og derfor skal jeres cache rydes, så siden loades påny.
Pc´erne har gemt nogle "oplysninger om siden, så den loader hurtigere, hvilket er skyld i problemerne.



Hvordan det gøres, afhænger af browsertype.
Start med at holde Ctrl tasten nede, og tryk én gang på F5 tasten (Hvis du har en f-lås på dit tastatur skal den være aktiv). Det tvinger din browser til at genindlæse siden.
Hvis det ikke hjælper, kan du prøve at slette din cache.

Hvordan sletter jeg min cache?
Det er forskelligt fra browser til browser, hvordan man sletter sine cookies og sin cache, herunder kan du finde en guide til de mest populære browsere.

Internet Explorer
I Internet Explorer skal du trykke på de 3 taster "ctrl" + "shift" + "delete".
Du skulle nu få en popup frem med titlen "Slet browserdata"
Her skal du sætte flueben i de 2 checkbokse "Midlertidige internetfiler" og "Cookies"
Tilsidst trykker du på knappen "Slet" nederst.
Når det er gjort har du slettet din Cache og Cookies


Mozilla Firefox
I Firefox skal du trykke på de 3 taster "ctrl" + "shift" + "delete".
Du skulle nu få en popup frem med titlen "Ryd historik"
Her skal du først vælge "Hele min historik" i dropdown menuen øverst
Så skal du trykke på "Detaljer" her ser du en liste med de forskellige filer du kan vælge at slette.
Du skal sætte flueben i chekboksene "Cookies" og "sidecache" også trykke på knappen "Ryd nu"
Når det er gjort har du slettet din Cache og Cookies


Apple Safari
I Safari skal du trykke på de 2 taster "ctrl" + ","
Du skulle nu få en popup frem med titlen "Generelt"
Der skal du vælge fanebladet "Sikkerhed" øverst
Nu skal du først trykke på knappen "Vis Cookies" og i den popup du får frem trykke "Slet alt"
Herefter skal du trykke på kanppen "Vis Databaser" og i den popup du får frem trykke "Slet alt"
Når det er gjort har du slettet din Cache og Cookies


Google Chrome
I Chrome skal du trykke på de 3 taster "ctrl" + "shift" + "delete"
Du skulle nu få en popup frem med titlen "Ryd browserdata"
Her skal du sætte flueben i de 2 checkbokse ud for "Tøm cache" og "Slet cookies"
I dropdown menuen ud for "Ryd data fra denne periode:" skal du vælge "Ryd alt"
Også trykker du på knappen "Ryd browserdata" nederst
Når det er gjort har du slettet din Cache og Cookies
Svar
#12
Jeg bruger google chrome, og det er i orden nu:-)
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
#13
Super......
Svar
#14
I forbindelse med at jeg ændrer lidt på forsiden, er det en god idé at trykke CTRL + F5 eller at rydde sin cache (som beskrevet ovenfor) fra tid til anden.
På den måde er man sikker på at alt er helt opdateret og dette gælder i øvrigt også for andre lign. internetsider.

I dag har jeg lagt et link til Dreamwatch.dk op i bunden af sidemenuén, og for nogle vil det være nødvendig med endnu en CTRL + F5 for at se det hele.

Tak for forståelsen.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: