04-07-2012, 11:08 AM
Lækkerier!
Tillykke med det! :)
Tillykke med det! :)
__________________________________________
it's pure instinct, you can't learn that!
//Berg
it's pure instinct, you can't learn that!
//Berg
|
Pam36
|
|
04-07-2012, 11:08 AM
Lækkerier!
Tillykke med det! :) __________________________________________
it's pure instinct, you can't learn that! //Berg
11-07-2012, 08:05 PM
Fantastisk hvad den tritium gør ved uret, sikken en forskel ift. luminova skiven.
Lækkert, lækkert ur <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: --> mvh Michael
29-07-2012, 09:42 PM
Tilslutter mig koret: Damn det er lækkert
__________________________
De bedste hilsner Lars Slettegaard Omega Seamaster Diver 300 M Casio G-shock Seiko 5 |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|