GMT.........men hvilken?
Len Skrev:Tror jeg du har ret i Klaus.

Og så er SeaDweller for nogen den ultimative Rolex diver, så det gør den nok også lidt mere efterspurgt.
Og så har Deepsea'en, som ikke er alles kop te, ikke gjort 16600 mindre populær som der ikke kommer flere af.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Hej KimT

Jeg synes at du skal gå efter en 16750 med blank urskive, da jeg synes at den står rigtig godt til din 5513, og så er den også en 8000 til 10000 kroner billigere end den med mat urskive, iøvrigt er en sen 1675 er billigere end en tidlig 16750, og så er 16750 mere praktisk når man har lidt rotation med ens ure, grundet at 16750 har quickset dato det har 1675 ikke. Icon_e_wink

MVH Peter
İmage
Svar
Personligt ville jeg gå efter en ''Root Beer'', da det er et rigtig flot ur til en fornuftig pris. Spørgsmålet ligger blot i hvilket ref. nummer det skal være, idet der er et par forskelle.

Ref. 1675 hører til blandt nogle af de helt gamle klokker. Uret kommer med plexiglas, hacking movement, og mange af tidlige eksempler vil komme med en jubilee lænke. Ref. 16753 kommer med quickset date, hvilket ref. 1675 ikke gør, men ellers skulle de to være identiske. Ref. 16713 kommer med safirglas og et nyere værk, hvilket gør det muligt at holde styr på 3 tidszoner - det var vist ikke muligt med de ældre modeller.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)