Explorer eller Submariner på nato?
Okay - Det lød bare sådan. Men fornuftigt. Og en vintage sub på nato? Amen hold nu kæft hvor det er fedt!
Svar
I do not think any of the two watches look better on a nato strap.They were used by the military because it made the watches cheaper to buy.For me its like putting a Brian spoiler on a Rolls Royce.Many military watches are issued with nato straps and collectors try to keep as original as possible.But i knew a lot of soldiers who dumped their nato staps and used something that looked better than a cheap piece of cloth.And i know from experience that fiddling around with a nato strap is a bore when you are in a real hurry. Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Jeg kender din holdning til natoremme, willy Icon_e_biggrin1 Icon_e_wink
Men JEG synes det ser super fedt ud.

Jeg tror mange synes at det er skørt at sætte for 200 kr. nylon på et ur til mange tusind.
Men fedt nok at vi ikke alle er til det samme, og fuld respekt for at andre synes noget andet end mig Icon_drinks
Svar
KimT Skrev:Jeg kender din holdning til natoremme, willy Icon_e_biggrin1 Icon_e_wink
Men JEG synes det ser super fedt ud.

Jeg tror mange synes at det er skørt at sætte for 200 kr. nylon på et ur til mange tusind.
Men fedt nok at vi ikke alle er til det samme, og fuld respekt for at andre synes noget andet end mig Icon_drinks
Can only agree with you Kim Icon_e_wink I should also say that people who do it maybe show more independence Icon_e_biggrin1 Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Så røg 5513´eren på nato.

İmage

İmage
Svar
Cool nok vi har hver vores smag,
men er der helt ærlig nogen der syntes at sådan en Sub ser bedst ud på andet end en Rolex lænke Icon_question

For jeg forstå ikke hvorfor man ikke bære sine ure på det man syntes ser bedst ud,
jeg kan se lidt i at man vil have noget at vælge i mellem,men vælger man en Sub går jeg ud fra man godt kan lide og gå med lænke på sit ur og så forstår jeg ikke
hvorfor man sætter andet end lænke på det,for den ser da bedst ud med lænke eller hvad. Icon_question
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Stensbjerg Skrev:.........for den ser da bedst ud med lænke eller hvad. Icon_question
Ikke efter min mening Icon_e_wink
Men jeg har heller aldrig været særlig meget til lænker.
Svar
Hver ting til sin tid. En nato kan være fed til jeans og "slidt" look - eller hvis man skal ud og rejse....Lænken er lidt til det hele.
Svar
Hej

Til Rolex 5513 er Natorem bare fint, man kan bare kigge på James Bond han går med Submariner på Natorem til et hvidt jakkesæt, og remmen er lidt for smal men jeg synes bare at det spiller 100%, en Natorem på en Explorer kan også gå men det andet match synes jeg er meget bedre,en helt anden ting, min datter på 7 år syntes da jeg kom hjem med mit Day-Date at der skulle monteres en rød rem på det, det skal dog siges at jeg havde lænken i en pose ved siden af uret. Icon_e_biggrin1

MVH Peter
İmage
Svar
Stensbjerg Skrev:Cool nok vi har hver vores smag,
men er der helt ærlig nogen der syntes at sådan en Sub ser bedst ud på andet end en Rolex lænke Icon_question

For jeg forstå ikke hvorfor man ikke bære sine ure på det man syntes ser bedst ud,
jeg kan se lidt i at man vil have noget at vælge i mellem,men vælger man en Sub går jeg ud fra man godt kan lide og gå med lænke på sit ur og så forstår jeg ikke
hvorfor man sætter andet end lænke på det,for den ser da bedst ud med lænke eller hvad. Icon_question
+1 (sorry Kim....)
Mvh
Morten
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)