3536 bezel skruer
Gad vide hvad gramprisen ender på Icon_scared Icon_scared Icon_scared
Svar
Jeg kan ikke rigtig få fat på ham Benedict, er der nogen der har en email på Thomas fra Sarøe?

MvH
Svar
Kristofferj Skrev:Jeg kan ikke rigtig få fat på ham Benedict, er der nogen der har en email på Thomas fra Sarøe?

MvH
Ring to Thomas 61679897 .Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Hvis du sender Benedikt en mail, så plejer han at svare, ellers send ham en rykker. Han er om nogen den rette at tale IWC stumper med IMHO

Mvh
Michael
İmage
Svar
Det er <!-- e --><a href="mailto:wesben@gmx.de">wesben@gmx.de</a><!-- e --> ikke?
Svar
Kristofferj Skrev:Det er <!-- e --><a href="mailto:wesben@gmx.de">wesben@gmx.de</a><!-- e --> ikke?

Det er korrekt, Benedikt Westermann, hedder han.

Mvh
Michael
İmage
Svar
I spoke to Thomas today he is sorry he did not get your message,Just ring he will help you. Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Tror du han gider snakke arbejde i weekenden? Eller skal jeg vente til mandag?
Svar
Kristofferj Skrev:Tror du han gider snakke arbejde i weekenden? Eller skal jeg vente til mandag?
You can ring him anytime.if you get the answering service just leave a message.He is very pissed off he did not get your message from the shop. Willy
Svar
Jeg har lige snakket med Thomas, virkelig behagelig fyr!
Vi har aftalt at jeg tager forbi ham på onsdag, skal til konfirmation i Farum, så tager vi lige et kig på det.
Tak for hjælpen Willy!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)