Afstemning: Sæt venligst et enkelt kryds i en af mulighederne. Tak.
Jeg ejer den gamle version af PO
Jeg ejer den nye version af PO
Jeg har ejet en PO, men gør det ikke længere
Jeg ville gerne eje en PO en dag
Jeg ville aldrig købe en PO
[Vis resultater]
Afstemningen lukkes på: 21-03-3668

Hvor mange PO ejere er vi?
Jeg har vel haft små 10 POér og en 42mm med orange tal må da gerne komme tilbage igen Icon_cool
Jeg har ikke ejet mit sidste PO - slet ikke.
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
1, og det forsvinder indenfor den næste måned, uret siger mig ikke rigtig noget, så vil hellere parkere pengene i et andet ur jeg bedre kan lide.

İmage

//Berg
Svar
Jeg har haft den nye cal 8500 i 45mm som faktisk var rigtig lækker. Den gjorde det bare ikke helt 100% for mig.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Personligt synes jeg ret godt om PO og PloProf, men jeg har desværre altid udskudt det projekt pga. andre ure. I min vurdering får man masser af ur for pengene i de to ure.
Svar
Har haft den gamle model i 42 mm med sort bezel, lænke og hvide tal. Syntes at den var forkert dimensioneret og den sad ikke godt på mit håndled. 45 mm versionen var desværre for stor til mig.

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Jet har den gamle PO XL med lænke og hvid skrift. Jeg er rigtig glad for den, og den får mere armtid end jeg egentlig først havde forventet. Jeg har ingen planer om at skulle sælge den, men omvendt er det den første af mine ure der står for skud, hvis jeg skulle blive fristet af noget andet.
Morten Østergaard Koch
Omega Planet Ocean XL
Panerai PAM292
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)