Afstemning: Du har to PO´ere i kassen, men du kan kun beholde den ene. Hvilken beholder du?
1. Jeg beholder den nye version med cal. 8500, keramisk krans og lænkeled med skruer
2. Jeg beholder den gamle version med cal. 2500 og Hippocampus på bagkassen
[Vis resultater]
Afstemningen lukkes på: 01-01-3668

Hvilken PO ville du vælge?
Ingen af dem (eller det gætter jeg på det ender med Icon_e_wink )
Svar
Den nye. Den er da langt federe end den gamle.
Svar
Jeg har stemt på "den gamle", så vil jeg bruge pengene fra salget af den nye til en sub. uden dato.

Forklaring:

For år tilbage, ikke så mange, læste jeg et interview med en musiker/ skuespiller, der bar et Rolex sub. uden dato ur, og blev rimelig betaget af billedet, især af uret! Et dykkerur og mærket!
Havde ikke interesseret mig for mekaniske ure indtil da.

Siden købte jeg, da økonomien ikke rakte til Rolex'en, Longines Hydro Conquest, et dykkerur omend ikke helt ...hm.

Og læste og googlede side op og ned og fandt så Omega PO'en (den gamle) som jeg købte sidste år.

Et lækkert ur med fed lænke samt andre superlativer John giver det med på vejen, men jeg mangler stadig sub'en, derfor denne historie Icon_e_wink

MVH.

Jørgen
Mvh.

Jørgen
Svar
Nu ville jeg vælge den nye.....
Men tænk om 30 år så er den gamle = den første udgave og den oprindelige, man helst vil have - hvilket jo har betydning for os "ur-tosser" Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
I would never buy a new Omega in the first place.But i think that as used watches they are a very very good buy.The new model has one point that makes it a better watch in my opinion,the bezel is far superior to the old model.The new model will push the old models down in price so its a good time to buy the older model. As a long time investment the first models will be the ones to collect.I think the new model is worth the extra new price because also the caliber has been improved .But i would not buy it new Icon_e_wink Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)