DAGENS UR
Fedt med en tur for at hente sit nye ur :-) Bremont er et af ganske få udmærker som jeg igennem mine 15 år med denne hobby ALDRIG har set live.
Svar
Dagens ur, dog et ældre billede

İmage

God lørdag aften

Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
(17-11-2018, 06:59 PM)KimT Skrev: Fedt med en tur for at hente sit nye ur :-) Bremont er et af ganske få udmærker som jeg igennem mine 15 år med denne hobby ALDRIG har set live.
Ja, det var en del af ny ur oplevelsen, der er en del flere ure at se på i London, og man kan tage frem og tilbage på en dag.

Jeg havde heller ikke set Bremont før, men de kan noget med at kombinere noget tool design med Sinn følelsen af at det kan holde til alt. Hvis Nomos og Sinn fik en bastard ville det være Bremont.

Det var også en meget urnørdet sælger jeg fik en snak med, han vidste alt og var selv meget begejstret. han oprigtig vild med at jeg skulle hente ultraman (i omega på den anden side af gaden) og spurgte om jeg havde lyst til at kikke forbi bagefter for han ville gerne se det. Selvfølgelig gjorde jeg det.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
[-]
  • Larsb
Svar
Jeg har været i London en del gange ifb. med jobbet og har travet rundt i gaderne, men de har bare aldrig fanget mig. Jeg må tjekke det ud næste gang:-)
Svar
En lidt kold tur på stranden her til formiddag. Datteren mente at luften var lige frisk nok.

İmage
Svar
İmage
Svar
(17-11-2018, 11:14 AM)KlausM Skrev: Klar til EXPO

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk

Noget af det mest harmoniske skivedesign jeg længe har set.
Genialt med placeringen af den store dato, er mega fan..
Kan ikke sætte en finger på noget jeg ville ændre ved designet..

Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
[-]
  • KlausM, Larsb, Stensbjerg
Svar
Super fedt med den store dato! Især når synet ikke helt er hvad den har været.
Jeg er mere til blank sorte skiver men denne mat grå skive og brun/sorte rem er dejligt dæmpet og ikke så hårdt i sit udtryk.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Jeg har min 5513 på i dag, samt min nye kuglepen fra Longines İmageİmage

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
[-]
  • KlausM, Larsb
Svar
Smukt.

Seiko Samurai er på armen her

İmage
Mvh Kim 
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 9 gæst(er)