Vis de sidste par sko du har købt tråd!
Disse Asics til sommer:

İmage
Svar
Super fede Asics, Torben <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
De venligste hilsner, John
Svar
Lækker laks !
Svar
De er sku for fede Torben
Svar
Flot billede Torben. Har du taget det?
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
KlausM Skrev:Flot billede Torben. Har du taget det?
Mvh
Klaus

Nope. Så meget nørd er jeg ikke blevet endnu.
Svar
egentligt købt pga de orange farver.. syntes de er flotte ..desuden er de så også gode at gå i...

İmage
Mvh Hr.holm
Svar
De står jo perfekt til en PO orange. <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Jamen så smider jeg lige mit første indlæg i denne sko tråd Icon_e_wink

Lige købt her til formiddag.
İmage
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Fede sko - har selv bestilt dem online i fredags Icon_e_biggrin1
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)